Wiatam Panowie szukam kogos kto wrzucal inne radyjko do 7er z systemem dsp... moze ktos podpowie poratuje schematami. Ogri kostka radia z dsp ma mniej pinow wiec co trzeba oszukac :D mam nadzieje ze ktos podpowie pozdrawiam
Wiatam Panowie szukam kogos kto wrzucal inne radyjko do 7er z systemem dsp... moze ktos podpowie poratuje schematami. Ogri kostka radia z dsp ma mniej pinow wiec co trzeba oszukac :D mam nadzieje ze ktos podpowie pozdrawiam
Nic nie trzeba oszukiwać, bo nic nie zostaje. Kładziesz nowe radio, do niego + stały +po kluczyku i -, oraz antena (też nowa, bo dotychczasowa jest w bagaju). Od radia kładziesz nowe przewody do dotychczasowych głośników (choć też zalecałbym nowe, jeżeli ma to mieć sens). Nie zapomnij o zwrotnicach w drzwiach - DSP to był system aktywny, więc ich nie ma.
znaczy mam dsp z kaseciakiem wice jedynie kostka radia sie rozni bo ma mniej pinow nie wystarczy dac odpowiednich sygnałów z radia w odpowiednie piny ogri kostki? bo radio dziala zasilania i reszta tyle caly system nie dostaje sygnalu... czy sie myle
No mylisz się. DSP to bardzo rozbudowany i rozproszony system. Nie wiem w którą kostkę chcesz się wpinać, ale wiem, że to sie nie uda. Gdzie indziej jest sterowanie, gdzie indziej samo radio, a jeszcze gdzie indziej wyjście na wyświetlacz/ekran. Nic nie jest kompatybilne z radyjkami aftermarketowymi.
wiem wiem i opcje wyciszania telefonu czy sterowanie z kiery zniknie wiem. tylko zastanawialem sie czy da sie wyrzucic seryjnego kaseciaka z konsoli normalnie jest duza kostka , kabel od anteny.itp wrzucasz kabel BMW do ISO podpinasz radio i dziala normalnie po zaplonie. w kostce musi byc min. 2 pary sygnalow wkoncu jak gra kaseta to musi orgi radio jakis sygnal dawac na procesor dzwieku wiec i zwykle radio tez da...widzialem w necie cos takiego i jest kilka pinow zamienione w kostce przy radiu...o to mi chodzi i sie wlasnie zastanawiam zachcialo mi sie dsp :D w zwyklym jest kupe latwiej ;)
Nie da się. Twój kaseciak, którego chcesz wywalić, to nie jest radio. To tylko.... kaseciak! Radio masz w bagażniku i tam masz właściwą kostkę ISO, która i tak nie będzie kompatybilna z popularnymi radyjkami.
czyli zeby ogarnac to tak zeby dzialalo dsp to bedzie przeprawa z kilometrami kabli przez fure... :(
http://www.bimmerforums.com/forum/sh...on-e39-e53-DIY
Edytuj posty!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 02-01-2015 o 11:27
Tak, grana nie warta świeczki, bo możesz sobie spokojnie kupić jakąś starszą alpinkę CDA, lub dwucyfrowego pionka, co będzie mieć opcje takie jak ori DSP, a nawet lepsze.
Albo zostaw jak jest (napraw co nie bangla), albo rób od zera, bo to najprostrze, najtańsze i najlepsze.
jutro na kacu poszukam diagramow i pomysle jeszcze sam bo chlopaki wpinaja w jakis prosty sposob nowy sterownik i jakos to hula wiec... wydaje mi sie ze na wejscie wzmaka trzeba by bylo podac sygnal i powinno cos ruszyc zerknij to http://img195.imageshack.us/img195/9798/imag0102c.jpg zobacze co sie zesra jak podam 4 sygnaly ;)
http://i695.photobucket.com/albums/v...029Small-2.jpg musze rozbroic prawa str tej wlasnie kostki.
https://www.youtube.com/watch?v=_pF12Ey26Qs no i zobacz to......
Edytuj posty!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 02-01-2015 o 11:28
Z przodu masz tylko panel wyświetlacza i kaseciaka. Możesz to wywalić a radio i tak będzie grać, bo ono jest z tyłu. Tam masz kostkę ISO i tam ewentualnie możesz próbować coś podłączać. Mam E38 mam DSP rozbierałem większość i wiem. Nie mówie, że jest to niemożliwe, ale ciągać kable z tyłu do przodu, a potem z powrotem do tyłu, przy okazji rezygnując z połowy funkcjonalności, aby pozostać przy wciąż kijowym dzwięku, ze spapranym wnętrzem? Nie dla mnie.