Właśnie w tym problem że nie wyszło;/ chyba jednak uszczelka. Juz wlałem 15 litrów płynu(ile tam wchodzi?? Parownik jest za lewą lamp?) hahahah na cpn mogę go tankować razem z benzyną. Bomble dalej lecą z odpowietrznika. Chyba sprzedam ten złom bo juz mnie to zaczyna denerwować. Na dodatek dziś jak jechałem do pracy to gaz sie przełącza na benzyne. Jak silnik pracuje w wysokim zakresie obrotów to wszystko jest ok dopiero jak zejdzie gdzies do 2000 to sie przełącza na benzyne. Mogę ponownie włączyć ale po chwili sam sie przełącza na pb. Podejrzewam organoleptycznie że jest to powiązane z układem chłodzenia bo parownik aż paży. Może to jest dla niego zbyt wysoko temperatura i dla tego jak jadę szybko to działa bo jest większa cyrkulacja płynu+większy przepływ gazu który schładza parownik. Dziś jak wrócę z roboty będe dalej odpowietrzał choć czarno to widzę;/