Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Trzesie silnikeim BMW E38 740i

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar bunioM3
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    129
    BMW
    e 38 740,e 34 V8,e 30 2,5 e 36 1,8 cabrio
    Skąd
    skawina
    No witam chcialbym powiedziec ze tak ,ogolnie mam silnik po remoncie,wszystko co moglo byc do wymiany jest nowe fabrycznie,sindy tez nowe boscha dzis nawet wymienilem termostat ale z obudowa ,orginal powiem tak jak zapale rano na zimnym silniku idzie na jakies 900 obrotow chodzi chwilke za chwilke spadaja obroty by po sekundzie sie podniesc i tak kilka razy,nie jedno krotnie sa bardzo niskie i spadaja do 300 obr.ale pedal przyspieszenia gdy chce go wcisnac nie ma reakcji,to znaczy dlawi sie pska i takie dziwne szczelania sa dziwny objaw i nie wiem co to moze byc jak sadzicie?

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Byczus
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    495
    BMW
    E39 530dAT, E32 730i V8 manual
    Skąd
    Poznań
    może krokowiec?
    Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.


    Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.



    Było BMW E34 525i manual 1991r.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    650
    BMW
    F01 750d RWD
    Skąd
    ...
    kolego bunioM3 wymiana regulatora ciśnienia paliwa rozwiąże Twój problem. sprawdzić to możesz w bardzo prosty sposób. kiedy objawy występują zaciśnij przewód powrotny paliwa tylko delikatnie żeby go nie uszkodzić i zobaczysz że auto zacznie pracować normalnie i da się bez problemu wkręcić na obroty

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    A jeżeli masz.lpg, przeczytaj mój post w.dziale lpg o popuszczajacym redaktorze (w moim przypadku Gold)

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    26
    BMW
    728i
    Skąd
    Elbląg
    A może to zwykła głupota jak u mnie - wyłamana łopatka od wisko lub poduszka silnika?

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar bunioM3
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    129
    BMW
    e 38 740,e 34 V8,e 30 2,5 e 36 1,8 cabrio
    Skąd
    skawina
    Dzieki sprawdze jeszcze ten regulator cisnienia paliwa,ale zastanawiajace jest to iz na cieplym silniku jest ok,dziwne ale prawdziwe

  7. #17
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Poduszka silnika I spadające obroty przy wyłamanym wisko...

    Wygląda na awarię składu mieszanki, sprawdź paliwo I ciśnienie w listwie, może być regulator ciśnienia, ale jeżeli przed remontem był ok, to teraz padł ? Czy rozrząd ustawiałeś na blokadach?

    Może coś z wiązką, skoro wyjmowałeś silnik, sprawdź jeszcze raz wszystkie wtyczki I połączenia.

    EDIT: Skoro napisałeś, że na ciepłym ok, to znaczy, że mechanicznie silnik jest ok. Paliwo też jest. Sprawdź czujnik temperatury powietrza w dolocie, może utknął na jakieś wartości, to się zdarza. Podobnie z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego dla kompa.

    EDIT 2: Przeczytałem temat od początku, że czujniki temperatury wymieniłeś. No to jest zagadka, jeśli dolot szczelny to nie mam pojęcia. Musiałeś coś przeoczyć.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 14-01-2015 o 08:12
    pozdrawiam Bartek

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    26
    BMW
    728i
    Skąd
    Elbląg
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Poduszka silnika I spadające obroty przy wyłamanym wisko...
    moja podpowiedz dot. kol. Demona on nic nie pisal o spadajacych obrotach. U mnie w poprzednim aucie spadajace obroty spowodowane były uszkodzonym silnikiem krokowym i niezbyt szczelnym ukladem dolotowym. W obecnym samochod drzal jak to opisal Demon z powodu wylamanej lopatki i uszkodzonej poduszki silnika.

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez bunioM3 Zobacz posta
    Dzieki sprawdze jeszcze ten regulator cisnienia paliwa,ale zastanawiajace jest to iz na cieplym silniku jest ok,dziwne ale prawdziwe
    to może poczekaj do lata ;)

    a tak na poważnie, to u mnie identyczny objaw był na nieszczelnym dolocie :P

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar bunioM3
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    129
    BMW
    e 38 740,e 34 V8,e 30 2,5 e 36 1,8 cabrio
    Skąd
    skawina
    sprawdze ten dolot,a co do wylamanych lopatek to nie o to chodzi,samocho zapala wchodzi na 1000 obr i po chwili spadaja obroty do 300 nie reaguje na pedal gazu,a jak juz to pska ,kicha co tam jeszcze,jak wrzuce D ruszam ale nie chce sie zbierac nie ma reakcji jednak ja zlapie jakas temperature no 50 stopni jest ok i co to moze byc jak myslicie?

Podobne wątki

  1. [E38] BMW E38 740i z Nysy
    Przez danand1 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 17:34
  2. [e38] bmw 740i
    Przez marekzegarek w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 26-04-2014, 21:23
  3. [E38] BMW e38 740i (286 ps)
    Przez Adus81 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-11-2011, 11:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •