Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 58

Wątek: Brak ogrzewania tylnej szyby oraz podświetlenia przełączników szyb z tyłu

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    W prawdzie u autora wątku klima odpada bo nie działa ale powiem że nie zgodzę się z tym, że to nie możliwe, u mnie gdy zapchane były dreny to woda leciała cała do tyłu ponieważ wyprowadzenie na tył jest niżej niż na przód, pod nogami pasażerów stała na dywaniku woda i można ją było zbierać otwartą dłonią, no ale fakt to było w wielkie upały. A co do nie jeżdżenia na klimie to ja jeżdżę cały rok z włączoną.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    Martynka - a jeżeli w ogóle nie jeżdżę na klimie to jest to możliwe ?

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Nie, dlatego napisałem post wyżej ze to odpada bo nie ma się co skraplać... chyba, że nie przyznajesz się, przed nami że gubi Ci płyn i dolewasz po prostu wody :) to by tłumaczyło dlaczego nie jest to glikol, i miałbyś rozwiązanie gdzie to niknie - przez nieszczelną nagrzewnicę. Za moją drugą hipotezą przemawia to, że wilgoć wyszła właśnie teraz gdy zaczęło się jeździć na ogrzewaniu.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Ale możesz to łatwo sprawdzić, odkręcasz boczki przy tunelu środkowym ( te małe, na dole, przy nogach na jeden wkręt montowane ) , i przy samym tunelu widzisz z jednej i drugiej strony rurki gumowe, dreny z nagrzewnicy i klimy, odczepiasz te rurki od plastikowej rurki która idzie w podłogę i albo wylewa się woda, albo jest sucho ( no chyba że rurki gumowe też są zapchane syfem co możesz sprawdzić odczepiając je również od obudowy nagrzewnicy.

    EDIT: Przepraszam, za post pod postem, byłem pewien że edytuję pierwszy post.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    Nie no bez przesady :D dolewałem ostatnio ( z miesiąc-półtora temu ) płynu chłodniczego bo przewody od LPG miałem wymieniane ale zapewniam, że to był płyn chłodniczy :D


    Jest jakaś instrukcja zdjęcia tego tunelu środkowego bez żadnych uszkodzeń :D ?


    Dam znać co dalej z tym, zobaczę co z tym tunelem - a w międzyczasie piszcie jakie macie pomysły :D

  6. #36
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    Szybszy sposòb moim zdaniem to wyciągnięcie tylnej kratki nawiewu , patyczek z 40 cm na koniec szmatka i wtykasz , u mnie w poprzedniej tak zdiagnozowalem wyciek z nagrzewnicy przy chęci wyczyszczenia tego kanłu, kilka dni potem wymieniłem oringi i było cacy

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    Na googlach znalazłem taki poradnik:

    Reset DME
    Wielu ludzi popełnia ten błąd ,ze odłącza aku na pare chwil i wydaje im się,ze to prawidłowo wykonany reset DME . Niestety , jest to nieco bardziej złożona procedura -
    1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus
    2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie
    3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2
    4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU
    5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-"
    6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut
    7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut
    Cool teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu
    ( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie
    9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut

    gotowe!




    Czy to może mi pomóc z tymi falującymi obrotami ? Co o tym sądzicie ? Facet napisał, że niektórzy po tym resecie nie poznają samochodu ( w pozytywnym sensie ) a niektórzy nie odczuwają różnicy, ponieważ jeżeli coś jest trwale uszkodzone to efekt będzie chwilowy...

  8. #38
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    raczej wiele nie pomoże jeśli nic nie wymieniałeś z rzeczy mogących być przyczyną , ja się zastanawiam czy ktoś przy falowaniu obrotów skupil sie nad czujnikami temp. w passacie b5 1.9 tdi nagle po 3 latach użytku żaczeły falować obroty, wszedłem na forum passata i od razu wątek o tym , napisali żeby wymienić czujnik temperatury płynu , pojechałem do sklepu kupiłem za grosze wróciłem i zmieniłem , czas operacji całości ok. 1h , auto nie faluje po wymianie i chodzi jak prędzej , jestem ciekaw czy w przypadku bmw jest to jakiś trop ?

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    hmm, czujnik temperatury dobrze chodzi u mnie, chociaż wyskakuje kuhlwasserstand+ bez powodu, ale jeszcze sprawdzę dziś czy jest ten płyn ale raczej oczy mnie nie mylą skoro 2 razy sprawdzałem i był ( na zimnym oczywiście ) to i teraz powinien.

  10. #40
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    w passacie nic nie wskazywało na to że czujnik jest uwalony , a jednak był ....

Podobne wątki

  1. [elektryka] [e38] Szyberdach odlaczony oraz roleta tylnej szyby.
    Przez hozar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 16:17
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 11:17
  3. [elektryka] Obrotomierz brak podświetlenia.
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-05-2011, 00:39
  4. [ elektronika] Brak podświetlenia zegarów...
    Przez jabollo w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 10:00
  5. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 15:06

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •