Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 58

Wątek: Brak ogrzewania tylnej szyby oraz podświetlenia przełączników szyb z tyłu

  1. #11
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez JustBringIt# Zobacz posta
    Tzn to jest jakieś dziwne, bo woda nie stoi tylko tak jakby krople wody osadzają się na akumulatorze i przewodach...

    Sorry muszę wyjść teraz, będę później, jakbym mógł prosić to napiszcie czy ktoś miał taki kłopot i jak go rozwiązał no i ogólnie piszcie co z tym można zrobić, bo szczerze mówiąc to bałem się wyciągnąć akumulator nawet ... ;/
    Nie bój się wyp.....lić tego aku bo to one robi problem,a tak jak pisze @ttrol szkoda auta.
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    Kur... ahh.. ale jestem zły.. najbardziej na siebie, że nie byłem dość asertywny i dałem się namówić na to coś przypominające akumulator... ;/ a ma on nie całe 2 lata ... ;o jak sobie tak pomyślę... już NIGDY W ŻYCIU nie dam się naciągnąć na jakiś tani zamiennik...

    Jak to mówią " nie stać mnie na tanie rzeczy... " -to prawda, popieram w każdej kwestii...

    Wtedy jeszcze nie wiedziałem z czym to się wiąże ale od pół roku dosłownie cokolwiek kupuje to wszystko jest jakiejś dobrej firmy i dobrej jakości... Bo widzę, że za te "oszczędzanie" na pewnych rzeczach w efekcie płacę dwu lub trzykrotnie ...


    Jeszcze raz, żeby być pewnym, jesteście w pełni pewni, że to wina tego akumulatora ?


    PS. Jeżeli to faktycznie wina akumulatora to ta firma się do sądu nadaje... przecież to trwale może uszkodzić samochód, nie myślę już nawet co by było gdyby jakieś zwarcie po przewodach poszło bo wszystko mokre ( a samochód w dodatku z LPG )...

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Przy poprawianiu w warsztacie błędów wynikających z zamontowania przez właściciela tanich zamienników lub używek, gdy klient widział kosztorys lub fakturę uwzględniającą koszty nowych pełnowartościowych części oraz naprawy szkód powstałych, i widząc zdziwienie klienta ceną zawsze odpowiadałem " bo tanio już było " . powyżej masz przykład.

    Ale... nie koniecznie jest to wina samego aku, sprawdź napięcie ładowania, jeżeli masz walnięty mostek lub regulator ładowanie może wynosić ponad 15V i to powoduje gotowanie się aku. Podłącz miernik od aku i obserwuj podczas jazdy, albo wstukaj sobie test nr 9 na kompie i będzie Ci pokazywało ciągle napięcie na wyświetlaczu.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  4. #14
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    To prawda, ale przeładowywany aku regularnie nie wytrzymałby bez problem dwóch lat, a I teraz jest raczej sprawny, bo nie od tego zaczęło się drążenie.

    ALE jest jeszcze sytuacja, że przy wyższym napięciu ładowania tylna szyba mogła ciągnąć więcej niż 30A I dlatego padł bezpiecznik, więc warto to sprawdzić.

    Test 9 zaniża delikatnie, ale to jest kwestia kilkudziesięciu miliwoltów, maks 0.30V z tego co pamiętam.
    pozdrawiam Bartek

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    Nie wiem czy to coś pomoże ale ogólnie jak parę dni temu po nocy z -4 do -5 samochód odpalił od razu, czyli aku jakoś tam trzyma.

    Jak uruchomić ten test 9 ?

  6. #16
    Początkujący Użytkownik Awatar Kuno
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    48
    BMW
    E32 730iA M60 X'92
    Skąd
    Łódź

    Post

    Naciskamy równocześnie klawisze [1000] i [10]. Teraz za pomocą przycisków [10] i [1] wpisujemy liczbę "19" i zatwierdzamy [S/R]. Teraz za pomocą [10] i [1] wprowadzamy zsumowaną aktualną datę (wygląda to tak: jeżeli np. dziś jest „14 marca”, czyli „14.03”, to wprowadzaną liczbą będzie 14+3=17, czyli liczba 17). Zatwierdzamy [S/R]. Jak zobaczymy komunikat FREI, to mamy odblokowane wszystkie testy.
    Jeżeli masz już odblokowane, to po naciśnięciu [1000] i [10] pojawi się napis TEST i teraz wystarczy już tylko wybrać co tam chcesz, w tym przypadku to "09".
    Pozdrawiam

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kubcikus
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    496
    BMW
    e32 740iA / e38 740iA
    Skąd
    Opole
    A jeśli wam powiem, że aku jest niewinny temu całemu zajściu. Natomiast woda stoi pod akumulatorem i pod dywanikiem z tyłu za pasażerem, a podłoga od spodu nie ma żadnych dziur, przetarc i rdzy. Uszczelki drzwi są całe i suche jak żarty Strasburgera. Skąd ta woda tam? Teleportacja? A może bmw stworzyło w środku jakiś własny mikroklimat i akurat były opady deszczu? W każdym bądź razie jest to dosyc dziwna przypadłośc.

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta

    Test 9 zaniża delikatnie, ale to jest kwestia kilkudziesięciu miliwoltów, maks 0.30V z tego co pamiętam.
    dokładnie tak, w sprawnym oscyluje wokol 14 V ale mozemy to przyjac za prawidlowe ladowanie.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP
    Witam, jestem już, byłem u "Kubcikus'a" i dokładnie tak jak napisał... Zajrzał pod tapicerkę i ukazało nam się takie coś...






    A tak wygląda podłoga od dołu :






    troszkę to gąbką wyciągnął tą wodę ale problem jest nadal... U siebie opalarką delikatnie wysuszyłem, zauważyłem później, że podczas jazdy ta woda po prostu podlewa akumulator, woda pod nogami pasażera przemieszcza się do komory akumulatora i zalewa wszystko wokoło... na prawdę dziwne zjawisko...

    trzeba najprawdopodobniej wykładzinę całą podnieść z dwóch stron i zobaczyć co tam się dzieje...


    PS. OGRZEWANIE SZYBY JUŻ DZIAŁA - teraz jak jechałem to sprawdziłem, bezpiecznik się nie stopił ponownie póki co, grzeje i działa :D



    Aha, takie coś przy osłonie akumulatora znalazłem, jakiś czujnik czy co to jest ? macie fotki :











    Do czego to służy ?




    A... Kolejny kłopot to to, że po odpięciu akumulatora nagle samochód zaczął chodzić masakrycznie... około 500 obr na postoju, faluje i rzuca autem jak LOWRIDER'em ;o przejechałem 20 km i dalej to samo... nic pod maską nie ruszaliśmy także nie wiem co to może być ?...

    nagrałem filmik jak samochód chodzi ale zajmuje 160 mb, postaram się na youtube wrzucić, ale nie wiem kiedy to się wrzuci z moim internetem :D

    PS. filmik będzie na youtube za 60 minut :D
    Ostatnio edytowane przez JustBringIt# ; 16-12-2014 o 20:51

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Masz sprawną klimę w aucie ??
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

Podobne wątki

  1. [elektryka] [e38] Szyberdach odlaczony oraz roleta tylnej szyby.
    Przez hozar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 16:17
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 11:17
  3. [elektryka] Obrotomierz brak podświetlenia.
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-05-2011, 00:39
  4. [ elektronika] Brak podświetlenia zegarów...
    Przez jabollo w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 10:00
  5. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 15:06

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •