Odpiąłem ale nic to nie zmieniło :(
Odpiąłem ale nic to nie zmieniło :(
1. ten kolega który ci grzebał i usuwał błędy niech teraz jedzie z Tobą do ASO i zapłaci za wgranie softów. Zapytaj się czy używał programu Expert oraz czy zrobił kopie ustawień modułów w których grzebał....zawsze ale to zawsze przy usuwaniu i przestawianiu czegokolwiek w aucie robi się kopie plików na Pendrive lub do Moich dokumentow na pulpicie by potem wrócić do poprzednich ustawień jak coś nie działa. Wyjdzie taniej zainstalować INPE (posiada również ncs Expert) i wgrać ustawienia softu do odpowiedniego modułu, mogę je udostępnić.
P.S może być przypadek że za jakiś czas coś jeszcze ci nie dziala o czym jeszcze nie wiesz....trzeba zorientować się który moduł odpowiada za te rzeczy o których piszesz.
2. Pisales cos ze mata naprawiona czy wczesniej jak nie dzialala mata dzialalo wszystko była wyłączona? Bo skoro naprawiona to prawdopodobnie ja aktywowaliscie i usuneliscie bledy zgadza sie? I wtedy zaczely te cuda sie dziac? Mata wymieniona czy kosta wtyk nie dzialal?
Ostatnio edytowane przez KleMarine03 ; 10-12-2014 o 21:29
W macie opornik, bo szczerze właśnie nie wiedziałem po cholere Ona w ogóle jest.. Jaki program urzywał nie pamietam, spytam, jakiś nowy, do diagnozowania juz Fek (długo sprawdzał błedy) .. hmm.. Czy podczas awari maty auto P działało to nie wiem. Raczej naprawiam wszystko z dnia na dzień jak sie zepsuje, więc nie zdążyłem albo zaobserwować albo było ok !?
mata kierowcy jest tak jakby polaczona z autopark tez tak mialem jak zmienilem fotele przedliftowe do polifta maty byly inne i jak greg mi zakodowal zeby nie uzywalo maty to zniknal mi autopark wiec kupilem emulator podpielem do fotela kierowcy przekodowalem zeby uzywal mate i autopark dziala. A moze kolega pogrzebal w modulach i wylaczyl maty? bo to dziwne ze mata zdechla zaraz po "diagnostyce"
Aldik większość z nas korzysta z NCS Expert do kodowania. Jedyną opcją jest zainstalowanie INPY (inpa ma wbudowany ncs expert) dzięki temu porównamy ustawienia modułów. Każdy moduł ma swój pliczek ważący pare KB. Jeśli nie chcesz się w to bawić to niech kolega podłączy ten swój ,,program,, i zdobędzie te ustawienia by potem je nam pokazać i porównamy. Po porównaniu przynajmniej jedną rzecz usuniemy pod warunkiem że ustawienia nie były przestawione i dalej będziemy szukać problemu w macie. Bo jak narazie jest masło maślane.
lukassolski najpierw zapaliła sie kontrolna i wyszło, że padła mata własnie, po czym kumpel wlutował opotnik (emulator :) ), skasował błedy i git. Po jakimś czasie wyszło właśnie z tym auto P - pokojarzyłem, ze to własnie po tym. Kumpel tym nowym (ciągle nie wiem jakim) programem sprawdzał tylko błedy, nic więcej, ale po tym zaraz zauważyłem że wbija na P jak otworze drzwi. Co to samego kolegi to On naprawia Fki, robił mi mechatronike w skrzyni itd itp więc jakoś wątpie aby coś tu schszanił !? hmm
Zapytaj czy czasami nie wylaczyl sbe w module airbag kierowcy? Bo ja tak kombinowalem jak wylaczalem sbe to auto park przestał działać. Moze to poprostu zbieg okoliczności i masz problem z czujnikiem maski tak jak pisali wcześniej. Zgadaj sie z kimś z ncesem ogarnie ci to w monent jezeli to problem z mata.
Odświeżam.
A czy to normalne, że przy włączonym Auto-P, gdy się zatrzymam, po jakimś czasie (kilka, kilkanaście sekund) auto wrzuca mi permanentny ręczny?
Dodam, że mam problemy z matą kierowcy i nie zawsze też Auto-P uda mi się włączyć.
A to normalne bo to jest powiazane. z dobra mata jak się zatrzymasz na auto p i uniesiesz trochę z siedzenia automatycznie zmienia się na normalny park.
Pewnie jak auto traci kontakt z mata zmienia na normalny park.
Ostatnio edytowane przez lukassolski ; 13-01-2016 o 20:29