garść nowych informacji:
- elektrozawory podpięte są prawidłowo, węże do nagrzewnicy są jednakowo gorące po rozgrzaniu silnika
- odłączyłem wtyczkę od elektrozaworów żeby wymusić tylko grzanie nagrzewnicy i uwaga dalej mogę zmieniać temperaturę pokrętłami, tj nastawię stronę kierowcy na zimno z nawiewów leci ciepło, ustawię na ciepło leci zimno, strona pasażera działa normalnie, ustawię ciepło leci ciepło, ustawię zimno leci zimno.
Myślałem, że jak odłączę wtyczkę to będzie tylko grzało i nie ważne co ustawię na pokrętłach, a tutaj coś dziwnego (chyba, że tak ma być) ... co więc reguluje temperaturę z pokręteł? Myślałem, że elektrozawory, ale coś jeszcze?
przejrzałem ten temat http://bmwe32.masscom.net/johan/ihka/ihka.html i już teraz zgłupiałem, może klapka 6. Driverside temperature mixing flap działa na odwrót? Wydaje mi się też, że pokrętło temperatury w nawiewie centralnym mi nie działa, bo nie ma żadnej reakcji po ustawieniu zimno - ciepło.
Skoro sensory temperatury działają prawidłowo, nagrzewnica z dwóch stron grzeje i chłodzi, a sterowanie nie działa prawidłowo to zostaje jeszcze oprócz źle działającej klapki, sterownik klimy.




Odpowiedz z cytatem