Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Sporadyczny jazgot 4hp22

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    78
    BMW
    E32 M30B35 4HP22EH
    Skąd
    Gorzów Wielkopolski
    Blog
    3
    W tym zdaniu mialem na mysli, ze elektrozawory na plycie sterujacej maja niska opornosc wlasna, czyli duzy prad potrzebny do pracy. Zbyt niskie napiecie przeklada sie na zbyt niski prad (z prawa ohma), a w efekcie nie trzymanie cisnienia przez zawor, czyli nie domykanie sie. Czyli idac dalej, lock-up ktory nie wchodzil przy wyzszych predkosciach jest uzyskiwaniy przez zamkniecie jednego z elektrozaworow i podniesienie cisnienia w konwerterze

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków

    Post

    Mało istotne, jednak nie zgodzę się z wszystkim, lock up od 80 km/h w górę także bez niego działanie reszty jest poprawne.

    Sprawdziłeś już typową usterkę 4hp22 / 24 tak jak napisałem? Jest związana z ciśnieniem, nie ma nic wspólnego ze sterowaniem.
    Czarne e32 w benzynie!


Podobne wątki

  1. [skrzynia] problem z olejem 4hp22
    Przez oizo_pl w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-07-2013, 08:24

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •