Podpinam się pod temat. Jestem w trakcie przeróbki wersji USA. Nie prawdą jest że nalezy przełożyć wiązkę od żarówki obrysowej do lampy w miejsce postojówki bo jak się włączy kierunkowskaz to będzie migać postojówka a jak rozwiązać wtedy świecenie kierunku?
To co ustaliłem podczas regeneracji lamp (klosze, wiązki, odbłyśniki):
1. Lampa lewa ma przysłonę, która realizuje odcięcie na europę należy ją przestawić.
2. Należy wymienić wiązkę wewnątrz lampy na europejską. 63 12 8 381 467 - taka sama jest w obu lampach - 47 pln ASO sztuka
3. Nie ma sensu przerabiać wiązki w lampie USA bo te przewody rozpadają się rękach.
4. Wiązka amerykańska ma 3 piny w głównym niebieskim złączu a europejska 4 - właśnie na postojówkę.
5. Wiązka z samochodu USA podłączona do gniazda lampy niestety ma 3 piny i nie ma tam przewodu zasilającego postojówkę.
Pytanie do Was, czy ktoś z Was dołożył brakujący przewód i pin we wiązce usa i skąd pociągnął kabel?