Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: e32 NIVEAREGULUNG

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    215
    BMW
    Obecnie brak
    Skąd
    Bydgoszcz
    U mnie jest CHF 11 S, zresztą jak się nie mylę, to jest napisane na zbiorniczku co wlać.
    Najlepiej podjedź do diagnosty na szarpaki i sprawdzi Ci cały zawias - wyjdzie Ci czy któraś strona jest twardsza. I wtedy to juz wymiana gruszki, gdyż to ona jest właściwym amortyzatorem, a te przy kołach to są siłowniki hydrauliczne.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    11
    Dzięki koggi, pędzę sprawdzic co z płynem. Będę jeszcze na forum około 13:30 jak będziesz to jeszcze po piszemy jak nie to przy okazji.

    Pozdr.
    BMW e32 750i V12

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    215
    BMW
    Obecnie brak
    Skąd
    Bydgoszcz
    OK! Jak coś to wal na GG. Jeśli coś mądrego ustalimy to wpisze sie do tematu, może się komuś przyda.

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    11
    Koggi wlałem olej, było tylko pół zbiorniczka, olej był czerwony więc dolałem ATF II bo jest mieszalny. Ale chyba nic z tego chociaż dużo jeździłem i tylko raz zaświeciło się NIVEAREGULUNG. Co powinno się dziac po dolaniu płynu do zbiorniczka?
    BMW e32 750i V12

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    111
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Katowice
    - co masz napisane na korku od zbiorniczka?
    - tak jak napisał koggi sprawdź wszystko pod spodem, od pompy aż po amorki czy nic Ci nie cieknie, wiem że mokro ale możesz poczekać albo wziąść jakieś papierowe ręczniki i wycierać pokolei, jak gdzieś będzie czerwono to będziesz wiedział że to stamtąd coś cieknie
    ogólnie nivo to ciężki i drogi temat do naprawy, jest świetne jak jest nowe i działa, jak coś zaczyna szwankować to jest masakra

    mnie ciekł jeden amor z nivo, skończyło się na przekładce na zwykły zawias czyli:
    - pompa wspomy z wersji bez nivo
    - nowe amory
    - nowe sprężyny (bo od nivo są za miekkie)
    - i to czego ja nie zauważyłem na początku i wyciekał mi ciągle płyn, pod zbiorniczkiem od wspomy jest taki mały przewód, więc go 'ciach' i zasklepić

    pozdrawiam

    ps. jak miałeś połowę płynu to też gut, jakbyś nie miał albo miał mało to by coś mogło być, czy masz 3/4 czy full to żadna róznica, więc po dolaniu nic się nie powinno zmienić, chyba że teraz zauważysz że Ci ubywa...

    ps2. i one more, poszukaj, na tym i na innych forach, dużo tego było :)

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    11
    Dzięki Center sprawdzę wszystko tak jak napisałeś. Mam do kupienia działające NIVO cały kpl. gruszki, amory sprężyny itd za 300zł. 100% sprawne. Warto się w to pchac?
    BMW e32 750i V12

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    215
    BMW
    Obecnie brak
    Skąd
    Bydgoszcz
    Jeśli faktycznie jest sprawne (w co wątpię za te pieniądze) i znajdziesz kogoś, kto w rozsądnej ceni Ci to zamontuje, to pewnie że warto.
    Co do sprawdzania, to jak już bedziesz miał autko najlepiej na kanale zobacz też, czy NIVO reaguje na regulację tym cięgnem (jak zobaczysz, to zorientujesz się o co chodzi) - do tego zabiegu autko musisz mieć odpalone (chyba, że się mylę to poprawcie!).

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    111
    BMW
    E38 740
    Skąd
    Katowice
    za 300zl sprawne nivo?
    kosmos dla mnie jakiś
    to wiesz od gościa z allegro że pewniak czy od znajomego
    bo tak naprawdę cały taki komplet to jest taczka pieniędzy, ale jak jest ok to zawsze warto bo będziesz mógł sobie elementy wymieniać i zawsze mieć coś w zapasie
    pooglądaj i daj znać co i jak

    ps. jakbyś chciał sprężyny do nivo to mam do oddania za jakąś flaszkę :)

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    18

    świecące się niwearegulung

    WITAM mogę ci dużo powiedzieć mnie puścił przewód metalowo gumowy przy zaworze który rozdziela płyn jest tam straszne ciśnienie przewodów jet kilka oryginały kosztują 350zł sztuka w serwisie a ja zrobiłem bandycki numer i założyłem przewody hamulcowe od poloneza i żuka połączyłem elastyczny z metalowym. płynu w zbiorniczku raz jest mniej raz więcej chyba zależy to ile wejdzie do niwa ponoć jak cieżej to zawór dopompowuje automatycznie. wlałem polski olej po 10 za litr i odpukać jeżdżę 3 lata ale po naprawie też mi się świeciło te nivo i wyobraź sobie że przpadkowo odkryłem ,że można i trzeba te niwo wyregulować podnieśc wyżej albo niżej tym zaworem z tyłu teraz nie pamiętam dokładnie jak ale jest tam chyba cięgno które się poluzowuje i obraca unosząc tył mi to pomogło jak ręką odjął pozdrawiam ANDRZEJ
    ANDRZEJ

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    18

    świecące się niwearegulung

    WITAM mogę ci dużo powiedzieć mnie puścił przewód metalowo gumowy przy zaworze który rozdziela płyn jest tam straszne ciśnienie przewodów jet kilka oryginały kosztują 350zł sztuka w serwisie a ja zrobiłem bandycki numer i założyłem przewody hamulcowe od poloneza i żuka połączyłem elastyczny z metalowym. płynu w zbiorniczku raz jest mniej raz więcej chyba zależy to ile wejdzie do niwa ponoć jak cieżej to zawór dopompowuje automatycznie. wlałem polski olej po 10 za litr i odpukać jeżdżę 3 lata ale po naprawie też mi się świeciło te nivo i wyobraź sobie że przpadkowo odkryłem ,że można i trzeba te niwo wyregulować podnieśc wyżej albo niżej tym zaworem z tyłu teraz nie pamiętam dokładnie jak ale jest tam chyba cięgno które się poluzowuje i obraca unosząc tył mi to pomogło jak ręką odjął pozdrawiam ANDRZEJ
    ANDRZEJ

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •