Może inaczej, ja kupiłem sobie 730d i jeżdżę nim DOSŁOWNIE jak chce - wolno, szybko, bardzo szybko (niech każdy to rozumie w swoim zakresie) i w ogóle się nie martwię jakie wartości "taką" jazdą osiągnę, bo wiem że 3.0d nie może przekroczyć wyniku który dla mnie jest "akceptowalny", inna sprawa przy 760i - nie wiem, ale domyślam się ile pali i ile MOŻE spalić V12 i nim już tak beztrosko nie mógłbym się poruszać - bo mnie nie stać, to samo się tyczy 745i/750i, bez LPG - dla mnie wartości NIEakceptowalne - natomiast z LPG? Bajka! V8 pod maską a przy tym koszt przejechania 100km mniejszy niż w wypadku 3.0d !
Może to ANTY reklama mojego 7er, z silnikiem diesla którego sprzedaję - ale taka jest prawda, jestem obiektywny.
Choć wiadomo że diesel również ma swoje ogromne zalety.