Pokaż wyniki od 1 do 10 z 83

Wątek: Wahacze przód/tył - zamienniki

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Dzisiaj grzebałem przy zawieszeniu i zrobiłem krótki film dlaczego wahacz należy dokręcać na opuszczonym samochodzie.

    Jak widać na filmie, wahacz gdy jest przykręcony, nie ma możliwości obrotu wokoło osi śruby. Jeśli dokręcimy śrubę na podniesionym samochodzie, a następnie opuścimy auto, to tuleja gumowo-metalowa zostanie skręcona = wahacz będzie cały czas naprężony na gumie. Prowadzi to do przyspieszonego zużycia lub pękania tulei wahacza.


    EDIT:
    Akurat szukałem znowu skąd mi lekko bije kiera i miałem stare uszkodzone wahacze, na które nabiłem tuleje Lemfoerdera. Różnica w sztywności nie jest jakaś mega duża, ale mimo, że Meyle ma kilka tysięcy za sobą, to są wciąż sztywniejsze od Lema:
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 17-06-2017 o 19:55

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Wahacze przód E38 740iL
    Przez arcade90 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-05-2013, 13:46
  2. [zawieszenie] wahacze tył dolne H
    Przez turek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-03-2013, 19:02
  3. [pozostale] Wahacze dolne przód - jakie?
    Przez nosek w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 11:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •