Pokaż wyniki od 1 do 10 z 83

Wątek: Wahacze przód/tył - zamienniki

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Po jakim przebiegu zacząłeś mieć z nimi problemy? Nie będę ukrywał, że korci mnie, żeby dać im szansę. Kiedyś, kiedyś, jeździłem na ciężarówkach i pamiętam, że tam ceny części były z kosmosu. Dziś wchodzę na sklep Scania i się zdziwiłem, bo ceny części BMW są zbliżone do ich funkcyjnych odpowiedników w Scania. Zwracam uwagę, że tamte przenoszą znacznie większe obciążenia i są dużo większe od tych w 7er. Stąd wzięło mnie na przemyślenia, czy faktycznie tyle trzeba płacić za wahacz do BMW, czy to jest zwykłe naciąganie nas na kasę?

    Trochę inne pytanie. Jako, że jestem w miarę świeżym posiadaczem auta w ogóle i nie mam długoletnich doświadczeń w jego utrzymaniu, zakładając, że wszystkie wahacze (przód/tył) wymienione byłyby na ORI/Lemforder częściach, przy spokojnej jeździe i unikaniu nierówności, ile takie nowe zawieszenie powinno wytrzymać kilometrów, do pojawienia się poważniejszych luzów na tulejach/sworzniach?

    Jeżeli np. w grę weszłoby 50tyś km na ORI/Lemforder vs 30-35tyś na takim SLR, no to rachunki się same dodają, że cena/jakość wygrywa SLR.
    Ostatnio edytowane przez damned1 ; 19-11-2014 o 20:25

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Wahacze przód E38 740iL
    Przez arcade90 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-05-2013, 12:46
  2. [zawieszenie] wahacze tył dolne H
    Przez turek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-03-2013, 18:02
  3. [pozostale] Wahacze dolne przód - jakie?
    Przez nosek w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-01-2009, 10:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •