od obrotów bardziej krokowiec.przy okazji zdejmowania przepustnicy,wyczyść krokowca.Ale może też to być przepływowmierz.Bo masz bardzo wysokie wartośći.Jak masz inpe nie zaszkodzi odłączyć przepływomierza i zobaczyć czy będzie zmiana w pracy silnika.Jak nie będzie-przepływomierz uszkodzony.Możesz też spróbować go przeczyścić środkiem do przepływomierzy(dostępny w intercarsie lub http://allegro.pl/listing/listing.ph...2-cp-p-mt-1029 tak wygląda).Próboiwałeś kasować adaptacje w inpie?Też możesz spróbować ale silnik musi być rozgrzany do temp.roboczej,wyłącz większość odbiorników prądu.Skasuj adaptacje i niech silnik pochodzi na wolnych obrotach ok 5min(nic nie ruszaj,nie gazuj) potem przejażdżka w różnym zakresie obrotów.Dużo osobom to pomaga.W jakim stanie świece?Cewki?Próbe na nieszczelności robiłeś?Nagraj filmik najlepiej jak ci silnik pracuje rozgrzany i porób livedata z wszystkich parametrów po kolei.Może coś wymyślimy.




Odpowiedz z cytatem