Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Diagnoza błędów inpa - pomoc

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar menagerek
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    93
    BMW
    E38 740 iL\ E46 330i touring\E36 325i coupe
    Skąd
    Pleszew

    Post Diagnoza błędów inpa - pomoc

    Witam. Jestem nowym posiadaczem interfejsu oraz programu inpa. Dzisiaj podłączyłem kompa i wyskoczyły mi takie oto błędy :

    139 EndstuFe KennFeldkuehlung - ten błąd pojawia się za każdym razem po odpaleniu auta
    39 Stellmotor ad teil - świeci mi się ASC i nie wiem co jest uszkodzone

    Jeśli ktoś z was zna problemy, proszę o podpowiedź w ich rozwiązaniu.

    Dziwi mnie jeszcze temperatura płynu chłodzącego gdyż auto sprawdzałem na prawie zimnym silniku (ok 35 stopni)

    http://www.fotosik.pl/u/menagerek/zd.../album/1697973
    Ostatnio edytowane przez menagerek ; 08-11-2014 o 17:27

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    140
    BMW
    E38 735 98'
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez menagerek Zobacz posta
    139 EndstuFe KennFeldkuehlung - ten błąd pojawia się za każdym razem po odpaleniu auta
    Termostat walnięty, masz już kilka tematów o tym wystarczy poszukać.
    Zdjęcia nie działają.
    tylny napęd jest jak alkohol i narkotyki, stworzony dla ludzi inteligentnych

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar menagerek
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    93
    BMW
    E38 740 iL\ E46 330i touring\E36 325i coupe
    Skąd
    Pleszew
    GajowyGugala - dzięki bardzo, masz rację wpisałem ten błąd i wyskoczyło kilka postów, muszę częściej przebywać na forum wtedy nie będzie takich pomyłek ;) Foty już działają. Został jeszcze drugi błąd...

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    9
    BMW
    330d
    Skąd
    Radom
    Ten drugi sprawdź przepustnicę,może brudna i dlatego masz błąd ASC ew sterownik ASC.
    Na zdjęciu przepływomierz ci chyba siada.Za duże wartości.
    Skąd masz inpe?Poszukaj na chomiku wersji od trandolfa i będziesz miał po angielsku i jak ci się uda też po PL niektóre funkcje.

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar menagerek
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    93
    BMW
    E38 740 iL\ E46 330i touring\E36 325i coupe
    Skąd
    Pleszew
    roki863 - dzięki za podpowiedź, już leci nowa inpa na dysk ;) Jutro sprawdzę i wyczyszczę przepustnicę, zobaczę czy to coś da. A powiedz wiesz gdzie jest sterownik od asc? Co do przepływki to też jutro sprawdzę, znajomy ma taki sam silnik. Jest taka możliwość że przez tą przepływkę i termostat auto zimne strasznie nie trzyma obrotów?

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    9
    BMW
    330d
    Skąd
    Radom
    od obrotów bardziej krokowiec.przy okazji zdejmowania przepustnicy,wyczyść krokowca.Ale może też to być przepływowmierz.Bo masz bardzo wysokie wartośći.Jak masz inpe nie zaszkodzi odłączyć przepływomierza i zobaczyć czy będzie zmiana w pracy silnika.Jak nie będzie-przepływomierz uszkodzony.Możesz też spróbować go przeczyścić środkiem do przepływomierzy(dostępny w intercarsie lub http://allegro.pl/listing/listing.ph...2-cp-p-mt-1029 tak wygląda).Próboiwałeś kasować adaptacje w inpie?Też możesz spróbować ale silnik musi być rozgrzany do temp.roboczej,wyłącz większość odbiorników prądu.Skasuj adaptacje i niech silnik pochodzi na wolnych obrotach ok 5min(nic nie ruszaj,nie gazuj) potem przejażdżka w różnym zakresie obrotów.Dużo osobom to pomaga.W jakim stanie świece?Cewki?Próbe na nieszczelności robiłeś?Nagraj filmik najlepiej jak ci silnik pracuje rozgrzany i porób livedata z wszystkich parametrów po kolei.Może coś wymyślimy.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik Awatar menagerek
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    93
    BMW
    E38 740 iL\ E46 330i touring\E36 325i coupe
    Skąd
    Pleszew
    Rozgrzany silnik chodzi bardzo dobrze, kłopot jest na zimnym gdy temperatura nie przekroczy "niebieskiego pola" (ok35-40stoni) wtedy zaczyna w miarę dobrze pracować. Wydaje mi się jakby zimny się zalewał. Nagram dzisiaj filmik jak chodzi od razu po odpaleniu i jak po nagrzaniu. Nie kasowałem adaptacji bo szczerze inpe mam dopiero 2 dni i jeszcze jej do końca nie rozpracowałem, ale z każdym dniem dowiaduje się nowych informacji dzięki wam ;)


    Dzisiaj rano wyskoczyły mi takie parametry :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f7e74b703.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...c3241a255.html - czy tzn że mam wtryski do niczego?
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...8b5770fe6.html
    pojawiły się takie błędy :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...5b8becf3a.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...5fdb4892d.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...bcca0d8a0.html
    po wykasowaniu błędów został tylko ten :
    139 EndstuFe KennFeldkuehlung
    Gdy rozgrzałem silnik do 105 stopni parametry się zmieniły :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...2e0b2782a.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...ea28d8a10.html
    a tutaj mamy po przełączeniu na gaz
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f6d667a97.html - na gazie chyba też nie jest OK, stąd wysokie spalanie
    oraz sprawdziłem sobie skrzynie biegów i mam taki błąd :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...4b2cccc19.html - skrzynia niby chodzi prawidłowo ale ten błąd pokazuje się za każdym razem gdy ruszę. Dodam później jeszcze filmik jak motor chodzi zimny.
    Ostatnio edytowane przez menagerek ; 10-11-2014 o 11:49

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    9
    BMW
    330d
    Skąd
    Radom
    Pierwsze co masz błedy przepływomierza i widać to LD jak ci parametry mierzy.Dobrze by było sprawdzić prace sond na rozgrzanym silniku czy nie ssie lewizny.Robiłeś próbę na nieszczelności?Psikać plakiem po dolocie i sprawdzaj reakcje silnika.
    P.S.Spróbuj zainstalować tą angielską wersje bo po niemiecku ciężko(przynajmniej mi nie znam niemieckiego ni ząb)

  9. #9
    Początkujący Użytkownik Awatar menagerek
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    93
    BMW
    E38 740 iL\ E46 330i touring\E36 325i coupe
    Skąd
    Pleszew
    A więc panowie jedna usterka usunięta ASC - zerwana linka. Zamieniłem przepływomierz na jazdę próbną, ale też wyskakują duże parametry. Co można jeszcze zrobić? Dzisiaj dodatkowo mam nowy błąd: 55 aussetzererkennung zylinder 6
    Ostatnio edytowane przez menagerek ; 13-11-2014 o 15:45

  10. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    9
    BMW
    330d
    Skąd
    Radom
    Masz gdzieś nieszczelność.Sprawdź pracę sond jak mierzą.

Podobne wątki

  1. pomoc przy rozkodowaniu błędów inpa
    Przez markoo w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-12-2013, 07:27
  2. [diagnoza] INPA: dokładna interpretacja błędów
    Przez brunoz w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-08-2012, 23:14
  3. [diagnoza] E38 dużo błędów z INPA
    Przez ratovnik w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-06-2012, 17:40
  4. [diagnoza] Problem z identyfikacją błędów (INPA)
    Przez ratovnik w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 21:09
  5. diagnoza-wyjaśnienie błędów
    Przez sebobass w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 27-05-2010, 20:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •