U mnie to dobity łącznik powodował szarpnięcia i nawet błędy skrzyni wyświetlane na monitorze. Najczęściej szarpanie występowało jadąc po mieście za jakimś zamulaczem kiedy występuje częste odpuszczanie i naciskanie pedału gazu.
U mnie to dobity łącznik powodował szarpnięcia i nawet błędy skrzyni wyświetlane na monitorze. Najczęściej szarpanie występowało jadąc po mieście za jakimś zamulaczem kiedy występuje częste odpuszczanie i naciskanie pedału gazu.
Czekam na potwierdzenie poniedziałkowego terminu w niedziele.
Sprawdzimy także łącznik, podporę walu itd.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
Ok na 99% będę w poniedziałek :) Muszę to ogarnąć bo aż żal żeby takie auto stało bo teraz to nie mam chęci nim jeździć a szkoda bo jeździ się SUPER
Remont to potoczna nazwa kompleksowego doprowadzenia skrzyni do pozadku :) oddaje samochod na warsztat w ktorym od lat robie skrzynie biegow oni stwierdzaja co jest przyczyna i dzwonia. Podaja koszty ktore zazwyczaj i tak nie sa male wiec kaze wymienic juz reszte klamotow ktore w przyszlosci moga doprowadzic do ponownej koniecznosci otwierania skrzyni. Taki wlasnie zabieg nazywam choc moze niewlasciwie remontem. Dostaje gwarancje i zapominam o temacie. Mozna oczywiscie wymienic tylko to co siada wtedy koszty napewno bede troche mniejsze ale raczej tylko troche. Nie znam sie na skrzyniach dlatego sam ich nie robie. Jesli potrzebna jest lista klamotow ktore zostaly wymienione moge odkopac fakture. Napewno wymieniony mialem konwenter zaworki itd.
Nie widzialem e65 ktora zmienia biegi plynniej niz e38 zakladajac ze obie skrzynie sa nie do "remontu". Ale byc moze za malo widzialem :) oby u kolegi obylo sie bez wielkich kosztow. Pozdrawiam.
Ja z kolei zrobiłem regenerację mechatronika zestawem od Sebka wraz z wymianą oleju i miski i nigdy nie powiedziałbym, że po takim przeglądzie skrzynia 6HP zmienia biegi gorzej niż 5HP w E38.
Ciesze sie z sukcesu.
Powiem tak moja skrzynia w e65 zmieniala gorzej niz w moich bylych e38 i obecnej.
Podobnie jest w e65 moich znajomych.
Wynikac to moze ze skomplikowania naprawy skrzyni 6hp z ktora nie najlepiej radzi sobie moj mechanik od skrzyn. Bo innego wytlumaczenia nie znajduje.
Pzdr.
Jak będę po wszystkich zabiegach u Sebka dam znać co i jak z moją skrzynią w E65 zobaczymy, wydaje mi się że czym nowsze skrzynie powinny być bardziej dopracowane i nie powinno się czuć zmian biegów, miałem E39 528iA i kompletnie nic nie było czuć :)
5HP plynniej zmieniaja biegi ale jezeli chodzi o awaryjnosc i szybkosc zmiqn to 6HP wypada lepiej.
Zestaw naprawczy bardzo duzo wplywa na prace, calkowice wyeliminowuje szarpniecia z 2 do 1.
Mozesz jeszcze update softu skrzyni zrobic jak nie miales robionego.
i jak wyjaśniło się coś?
Jasne że tak niestety na wymianie oleju się to nie skończy dochodzi jeszcze regeneracja mechatronika nowy konwerter, przy okazji od razu przejrzenie całej skrzyni w jakim stanie jest jej wnętrze, będziemy robić od razu turbinę i jeszcze jakieś inne drobne rzeczy, autko podstawiam 23 listopada do Zgorzelca odbieram 30 listopada tak że jak wrócę do domu (trasa ponad 300 km) napisze czy na 100% wszystko jest ok :)