łukasz 740 zgadza się przewody do wymiany, elektrozawór w kolektorze ssącym był zapchany (dziurka była zapchana i trzeba było wyczyścić) wszystkim zajmuje się kolega który BMW zna od podszewki i dokładnie to samo robi co Ty piszesz. Jutro sprawdzamy Turbo oraz kolektor wydechowy. Jeśli możesz coś jeszcze przekazać to proszę o informację jutro przekażę mu te forum żeby poczytał. Wie co ma robić ale informacji więcej nikomu nie zaszkodzą, dość sporo w EGR jest oleju i może turbo puszczać. Będę zaglądał i opisywał dalsze prace może to komuś w przyszłości pomóc w podobnych sytuacjach. Czekam i pozdrawiam
P.S Sebek zgadza się wszystko, uzywałem INPY problem polega na tym że kabel który został kupiony na allegro za 60 zł zepsuł się i zdążyłem odczytać tylko błędy wstępny beż wgłębiania się w szczegóły.