Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Cieknący wąż z płynem chłodzącym

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    No chyba logiczne, że układ rozczelniony należy po uszczelnieniu odpowietrzyć. Tym bardziej, że wąż wymieniłeś, więc troche płynu spuściłeś. W BMW to jest troche utrudnione.
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    27
    BMW
    E32
    Skąd
    Radom
    Dzięki dzięki kierzko i ttrol :) Mógłbyś mi powiedzieć jak odpowietrzyć M60B30 pogooglowałem trochę ale nic ciekawego nie wyczytałem . Tak to zaoszczędze pare złotych jak sam odpowietrze .

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    238
    BMW
    E39 528i sedan -> E30 324td touring -> E34 525i sedan -> E38 735iA
    Skąd
    Kołobrzeg
    ty masz tam doladowanie lpg to chyba troche gorzej ale w sumie standardowo... na zimnym lejesz do pelna odkrecasz odpowietrzniki temperatura na max i czekasz az sie zagrzeje i termostat pusci, przestanie powietrze leciec to zakrecasz i rano poziom sprawdzasz. jak zle napisalem to niech mnie ktos skarci;p

  4. #14
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,721
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14

    Post

    Układ chłodzenia w M60 sam się odpowietrza. Odpowietrznikiem jest sam korek w zbiorniku wyrównawczym, chłodnica nie ma odpowietrznika.
    Sposób postępowania wg opisu kolegi kierzko.
    Ostatnio edytowane przez yaz ; 04-11-2014 o 15:16

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    27
    BMW
    E32
    Skąd
    Radom
    Okej czyli z tego co rozumiem dolać na zimnym plynu , temperature dać na maximum , zostawic korek odkrecony odpalic i czekac :P? Tylko napewno zacznie wyciekać płyn ( tzn iść do góry ) nie przejmować sie tym i czekać aż przestanie ?

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    trzymaj na obrotach ok 1200 i patrz czy w zbiorniczku jest stały strumień z wężyka który idzie od chłodnicy do zbiorniczka czy zmienny jak jest zmienny to układ nie do końca odpowietrzony,tylko nie lej za dużo płynu bo nadmiar i tak ci wywali
    m60 nie jest takie łatwe do odpowietrzenia jak się wydaje i każda nieszczelność w układzie daje w kość
    pzdr

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Ale przy odkręconym korku w każdym aucie gdy się zagrzeje to płyn idzie do góry...zakręć ten korek i jeździj,i nie szukaj sztucznych problemów.Jak na zakręconym korku będzie Ci płyn wywalało lub temp rosła ponad stan to wtedy można się martwić.Pozdrawiam.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    27
    BMW
    E32
    Skąd
    Radom
    ale samochód grzeje sie szybciej niż normalnie a jak wczoraj przyjechałem z orlenu to z ciekawosci odkreciłem korek , lekko poluzowałem to wywaliło plyn lewą rurką za korkiem zbiorniczka patrząc od przodu samochodu .

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    238
    BMW
    E39 528i sedan -> E30 324td touring -> E34 525i sedan -> E38 735iA
    Skąd
    Kołobrzeg
    nawet na korku masz napisane zeby nie odkrecac na rozgrzanym silniku... :D

  10. #20
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    Raz121 spojrzyj ponownie do mojego postu,MASZ NIEWYDOLNĄ POMPĘ OBIEGU ,a jeśli chcesz się o tym przekonać zrób test,
    na zimnym siniku,ogrzewanie na 0,włącz silnik poczekaj aż temperatura zacznie iść do góry,jeśli będzie za szybko rosło,włącz ogrzewanie na max.powinno delikatnie spaść na zegarach,bo jak mniemam masz przy elektrozaworach pompkę wspomagającą obieg w układzie,jeśli jest jak piszę,wymieniaj pompę i będzie O.K
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

Podobne wątki

  1. Olej w płynie chłodzącym
    Przez osama binladen w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-11-2014, 09:25
  2. [zawieszenie] cieknący stabilizator dynamic drive przód
    Przez gabel w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-11-2013, 21:53
  3. Problemów z płynem ciąg dalszy
    Przez DannyV8 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 19:57
  4. Alternator chłodzony płynem
    Przez dctbmw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-01-2011, 20:16
  5. Jak uszczelnić cieknący dach w minibusie?
    Przez tomek_uk w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 09-12-2009, 23:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •