-
Vip
Vip
Nie sposób się nie zgodzić z sz4lOnym. Od dłuższego czasu obserwuję na forum wyższość drewienek, blend i innych domykań klap bagażnika nad nienagannym stanem wizualnym oraz mechanicznym. Pomijając już obniżanie i parapety. Ja coś ciągle poprawiam/naprawiam w swoim, a to wężyk, a to złączka, a to inna pierdoła i zaczynam powoli myśleć, że chyba tylko moja wymaga ciągłego dopieszczania.
Podana kwota 14k jest bardzo realna, ja już dawno przestałem liczyć ile wydaję na e32. Dorzucę do tego jeszcze cenę części do remontu silnika około 10k (właśnie kończę remont).
Z drugiej jednak strony i tak uważam to za najtańsze V12 jakie można posiadać, kwota 30-40k PLN za auto w stanie idealnym nie jest wygórowana. Nie ma szans, żeby w tym budżecie zmieścić się jakimkolwiek odbudowanym mercem V8.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 03-11-2014 o 15:47
pozdrawiam Bartek
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum