Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 47

Wątek: Długas w fałdwanaście

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Byczus
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    495
    BMW
    E39 530dAT, E32 730i V8 manual
    Skąd
    Poznań
    szalony nie zrozumiałeś ironii...
    wiedząc jakie kwoty pochładnia odbudowa najsłabsza V8 w E32 nie mam najmniejszego powodu by nie uwierzyć w kwoty które podałeś, wiadomo V12 to inna liga kosztów i osiągów
    Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.


    Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.



    Było BMW E34 525i manual 1991r.

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Byczus Zobacz posta
    szalony nie zrozumiałeś ironii...
    wiedząc jakie kwoty pochładnia odbudowa najsłabsza V8 w E32 nie mam najmniejszego powodu by nie uwierzyć w kwoty które podałeś, wiadomo V12 to inna liga kosztów i osiągów
    Jest ok, z odbiorem ironii u mnie w porządku.

    Pojazd o którym mówisz to inna liga, użytkowo stanowi całkiem rozsądne auto, czego na temat v12 nie można powiedzieć w kontekście użytkowania na codzień - wiem że Martynka wspominał tylko o aucie weekendowym.
    Czarne e32 w benzynie!


  3. #23
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Nie sposób się nie zgodzić z sz4lOnym. Od dłuższego czasu obserwuję na forum wyższość drewienek, blend i innych domykań klap bagażnika nad nienagannym stanem wizualnym oraz mechanicznym. Pomijając już obniżanie i parapety. Ja coś ciągle poprawiam/naprawiam w swoim, a to wężyk, a to złączka, a to inna pierdoła i zaczynam powoli myśleć, że chyba tylko moja wymaga ciągłego dopieszczania.

    Podana kwota 14k jest bardzo realna, ja już dawno przestałem liczyć ile wydaję na e32. Dorzucę do tego jeszcze cenę części do remontu silnika około 10k (właśnie kończę remont).

    Z drugiej jednak strony i tak uważam to za najtańsze V12 jakie można posiadać, kwota 30-40k PLN za auto w stanie idealnym nie jest wygórowana. Nie ma szans, żeby w tym budżecie zmieścić się jakimkolwiek odbudowanym mercem V8.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 03-11-2014 o 15:47
    pozdrawiam Bartek

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    @ttrol, lubię moją e32 również właśnie za "parapety i glebę" bo wprawdzie możesz się ze mną nie zgodzić ale e32 wygląda z tym nie brzydko. O V12 pisałem jako o drugim aucie weekendowym dla przyjemności samego posiadania takim jak ją fabryka stworzyła, zresztą w pierwszym poście napisałem, że nie jest popsuta tjuningiem i dalej twierdzę, że te 25 tysi wystarczy żeby mieć ładną e32 bo nigdzie nie pisałem o "ideale". Ale powiem Ci, że u mnie nie ma miejsca na prowizorkę nawet w przypadku "zwykłej" 735, jak robię to dokładnie i kompleksowo bo to mój "daily car" i nie mam czasu na poprawianie czegoś co było już naprawiane, a ze względu na życie rodzinne i zawodowe muszę mieć auto, które odpala na dotyk i zrobi każdą trasę niezależnie od długości z przerwami tylko na tankowanie czym nie każdy użytkownik e32 może się pochwalić. dlatego nawet chwilowo się nie zabieram za blachę bo nie chcę tego robić na raty tym bardziej, że to nie będzie tanio.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jagdtiger
    Dołączył
    Jul 2013
    Posty
    211
    BMW
    brak
    Skąd
    Łódź
    Odnośnie dopieszczania e32.. Ja swoją (3.0 v8) kupiłem 1,5 roku temu za 3k euro i wszyscy znajomi zachwycali się jaki to ekstra stan i ja też byłem zadowolony. Ale kiedy w tym roku podliczyłem paragony i wyszlo mi 12tys zł a zostało mi jeszcze do zrobienia zawieszenie z przodu i pare dupereli zwiazanych z lakierem i wydechem to doszedłem do tego wniosku co ttrol. Zawsze znajdzie się jakaś pierdółka i poprawka w tym aucie. A jeśli chodzi o zakup weekendowej v12.. Kolega juz posiada jedna e32 i wie coś o kosztach, skoro uważa że da radę z kosztami to miło by było powitać następną zadbaną v12 na tym forum. Pozdrawiam

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    Myślę że na forum E32 dzielą się na te które jeżdżą bo jeżdżą i aby jeździły, i na te które mają każdą małą pierdółkę naprawianą od razu przez widzimisię właściciela, czy jeżdżą codziennie, czy raz na pół roku. To są dwa różne podejścia do tematu i nie ma co tego mylić. Ktoś kupi tą V12, zajeździ do końca, rozszabruje na części i tyle, a kto inny kupi i będzie w nią wkładał masę pieniędzy.
    Oczywiście postawa nr 2 jest tą która w przypadku takiego samochodu jest już jedyną słuszną, ale nie każdy to rozumie.
    Co do kwoty, którą może wymagać taki egzemplarz - dużo zależy od tego czy opiekujemy się autem sami, czy zlecamy to komuś.

    Biorąc za przykład moje auto - co prawda M60B30 - kupiona ponad 3 lata temu, pierwsze dwa lata służyła do codziennej jazdy, oczywiście nie "do zajeżdżenia" bo sukcesywnie była poprawiana po poprzednich właścicielach i ich zaniedbaniach. Jakiś rok temu, zacząłem się za nią brać poważnie, aby wyeliminować wszystkie niedoskonałości i cieszyć się nią. Idzie mi to kiepsko, ze względów czasowych, ale powoli do przodu. Myślę że nie licząc paliwa i ubezpieczenia jak na razie podwoiłem kwotę zakupu w sensie inwestycji, a żebym był zadowolony ( nie mówię o stanie konkursowym ) pewnie potroję tę kwotę. A przypominam że jest to małe V8. No i wszystko robię przy niej sam.

    Czyli podsumowując długi wywód - bawienie się w auta zabytkowe i youngtimery tak jak należy nie jest tanią zabawą i nigdy nie będzie.

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  7. #27
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,414
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Kolejny temat zszedł na psy, co kto nie zrobił dla swojej 7er ...

    Masz Marcin ochotę na V12 to bierz i tyle, w Krakowie nasz forumowicz też sprzedaję 750iL, która wydaje się być przyzwoitym autem.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  8. #28
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    @ttrol, lubię moją e32 również właśnie za "parapety i glebę" bo wprawdzie możesz się ze mną nie zgodzić ale e32 wygląda z tym nie brzydko. O V12 pisałem jako o drugim aucie weekendowym dla przyjemności samego posiadania takim jak ją fabryka stworzyła, zresztą w pierwszym poście napisałem, że nie jest popsuta tjuningiem i dalej twierdzę, że te 25 tysi wystarczy żeby mieć ładną e32 bo nigdzie nie pisałem o "ideale". Ale powiem Ci, że u mnie nie ma miejsca na prowizorkę nawet w przypadku "zwykłej" 735, jak robię to dokładnie i kompleksowo bo to mój "daily car" i nie mam czasu na poprawianie czegoś co było już naprawiane, a ze względu na życie rodzinne i zawodowe muszę mieć auto, które odpala na dotyk i zrobi każdą trasę niezależnie od długości z przerwami tylko na tankowanie czym nie każdy użytkownik e32 może się pochwalić. dlatego nawet chwilowo się nie zabieram za blachę bo nie chcę tego robić na raty tym bardziej, że to nie będzie tanio.
    Hej, nie pisałem konkretnie o Tobie, bo nie znam Twojego auta. Również nic nie mam do obniżania i zakładania dowolnych felg, ale widziałem przypadki, że koła 18", a nadkola całe rude.

    Wszystko powinno mieć swój czas i miejsce.

    Nie ma co się bać M70, takie strachy na lachy. Silniki trwałe i dające dużo radości, a reszta podobnie jak w pozostałych e32. Jak ktoś ma gdzie pracować samemu z autem zasięgając wiedzy na forum, spokojnie będzie mógł się delektować takim autem.

    Kwoty też nie są obłędne, najzwyklejsza Dacia Logan kosztuje przecież 40 tyś.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 03-11-2014 o 20:04
    pozdrawiam Bartek

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    No właśnie ja mam ochotę, od zawsze mam, a od wczoraj patrzę na tą ofertę i zacząłem też szukać po ofertach za granicą. Niestety jutro jadę na jakiś tydzień lub dwa na dalekie południe w ramach obowiązków służbowych, więc się nie napalam bo może zniknąć. Potem mam projekt na Litwie też około 2 tygodni więc znowu nici.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    Cytat Zamieszczone przez tequila1909 Zobacz posta
    Kolejny temat zszedł na psy, co kto nie zrobił dla swojej 7er ...

    Masz Marcin ochotę na V12 to bierz i tyle, w Krakowie nasz forumowicz też sprzedaję 750iL, która wydaje się być przyzwoitym autem.
    Zgłoś moderacji że temat zszedł na psy, bo każdy przytacza swoje doświadczenie. Przecież nie od tego jest forum.

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •