Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Wątek: [mechanika] ODPALANIE

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Zgadza sie - instalacje na srubke stosowane z sukcesem w polonezach itp - własnie autach gaźnikowych i w nich przed przełączeniem na gaz trzeba wypalić benzyne która jest w gaźniku i po jakimś czasie sam musisz właczyć gaz...spowrotem nie ma problemu, gazu nie musisz wypalać ;) Przełanczasz na bp i spokój, chociaż nie aż tak do końca, bo jak odpalasz na zimnym a zgasiłeś na gazie to chwile pokręci zanim załapie...

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    605
    BMW
    E32 750 iA '91 M70B50
    Skąd
    z fabryki
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Moja propozycja to:
    wywalic gaz
    wymienić silnik na taki co nigdy gazu nie widział.
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Panowie moim zdaniem do silników powyżej 2.5 l chyba tylko sekwencja. Ja osobiście nie polecam wogóle gazu do 7 ale to tylko moje zdanie. Ogólnie rzecz biorąc silnik kolegi jest raczej w kiepskim stanie. Ja bym wymieniła silnik i gaz wypad z bmw.
    Nie żebym się czepiał, ale te wstawki raczej nie są odpowiedzią na zadany problem :P Jednak skomentuję...

    Fakt jest taki że nie ma reduktorów przeznaczonych dla silników powyżej 2500ccm.
    To nie tylko Twoje zdanie ale wielu forumowiczów, mechaników, sympatyków pB/ON :D
    Ja sam nie mam nic do LPG, jeśli jest prawidłowo zainstalowany a nie na sztukę, ale: 1. średni ze mnie forumowicz, 2. mega mądrala i 3. żaden mechanik ;D

    Jak na mój gust to temat na zadany problem, został chyba wyczerpany :medit:
    usługi i bezpieczeństwo IT
    BMW E32 750iA '91 (magia V12 ) | Ex: BMW E32 735i '87
    Honda VT 1100 chopper
    Schematy E32 (czytelna lista plików)

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    2 lata temu kupiliśmy 520i E34 z gazem na benzynie wogóle nie palił i nie pracował. Zmieniliśmy instalację na instalację z komputerem świece kable i trochę było lepiej. Ale silnik nie miał kompresji i w grudniu 2007 padł. Założyliśmy w styczniu 2.5 12 V pięknie chodził i na benzynie i na gazie, ale samochód został skradziony w marcu, instalacja wymontowana obecnie leży (na sprzedaż). Kolegi silnik ma podobne objawy dlatego uważam że należy go wymienić i wywalic gaz.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    605
    BMW
    E32 750 iA '91 M70B50
    Skąd
    z fabryki
    Nadal mam (po za E32) model BMW 520i E34 - identyczny ;D instalacja gazowa II gen. "na śrubkę". Objawy miałem jak koleżanka opisała, jednak z opisu kolegi takich objawów nie wnioskuję - nie wiem czy ma problemy z kompresją, nijak nie wynika to z jego wypowiedzi.

    Jednak w moim E34 były faktycznie problemy - silnik trafił na warsztat, wymiana uszczelki pod głowicą i wiele innych, generalnie generalny remont..... Instalacje gazową zachowałem. Na dzień dzisiejszy auto bezproblemowo spisuje się zarówno na LPG jak i na pB (śmigam nim po dziś dzień).

    Czarować nie będę - na LPG ma muła i nie udało mi się gazu wyregulować tak idealnie jak w poprzedniej E32 735i (również jak E34 z silnikiem typu R6) - obecna E32 750iA (M70/V12 24V) jest już na LPG w sekwencji, więc problemów nie mam (pomijając fakt że muszę wymienić skrzynię biegów... ale to inna bajka) :medit:
    usługi i bezpieczeństwo IT
    BMW E32 750iA '91 (magia V12 ) | Ex: BMW E32 735i '87
    Honda VT 1100 chopper
    Schematy E32 (czytelna lista plików)

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Ale różnica między 2.0i a 3.5i jest ogromna. Choćby sam reduktor wie wiem czy są reduktory do takich dużych silników. Ja osobiście bym wywalila gaz lub założyła sekwencje. Ale to tylko moje zdanie.

  6. #16
    Moderator Mod Awatar damian23zgc
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    904
    BMW
    BMW e65 745i;VW Passat B6
    Skąd
    DZG
    obecna E32 750iA (M70/V12 24V) jest już na LPG w sekwencji, więc problemów nie mam (pomijając fakt że muszę wymienić skrzynię biegów... ale to inna bajka) :medit:[/quote]


    Kolego amato napisz ile cię kosztowało to lpg w tej V12 jak się auto sprawuje i gdzie montowałeś

  7. #17
    Reduktory są na pewno. Ja mam 2 po 240kW każdy. Inna sprawa że przymierzam się do wywalenia całej instalacji :P
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  8. #18
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Ja osobiście bym wywalila gaz lub założyła sekwencje. Ale to tylko moje zdanie.
    Ta .....wywaliła gaz lub założła sekwencję .... zdjeła buty lub założyła adidasy ....

    Fanka troszkę sie już rozpisujesz w tych tematach ....... Wszyscy wiemy wywaliłabyś gaz ..... lecz ktoś CHCE korzystać z tego dobrodziejstwa !!!!!!!


    To jest INDYWIDUALNY wybór i nie musisz tego opisywać w "każdym" swoim poście .......

    :/



  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Pod warunkiem że instalacja jest odpowiednio dobrana do silnika jak i odpowiednio założona. Do V12 też można założyć instalację 1 czy 2 generacji ale czy samochód będzie jeździł? Wątpię
    podobnie jest w przypadku kolegi.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    605
    BMW
    E32 750 iA '91 M70B50
    Skąd
    z fabryki
    Cytat Zamieszczone przez damian23zgc
    Kolego amato napisz ile cię kosztowało to lpg w tej V12 jak się auto sprawuje i gdzie montowałeś
    Nabyłem autko z zainstalowaną sekwencją LPG, szukałem "bez", jednak zupełnie nieświadomie skierowałem swoje kroki w kierunku tego właśnie cudeńka - poprzedni właściciel nie był dumny z faktu zainstalowania gazu i jakoś mu to umknęło :]

    Instalacja montowana była gdzieś za Warszawą, zdaje się w Ostrołęce.

    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Pod warunkiem że instalacja jest odpowiednio dobrana do silnika jak i odpowiednio założona. Do V12 też można założyć instalację 1 czy 2 generacji ale czy samochód będzie jeździł? Wątpię
    podobnie jest w przypadku kolegi.
    1. Co do modelu z silnikiem M70 - jakoś nie wydaje mi się abyś pod maską zmieściła elementy instalacji LPG II gen. :hihi: :keep:

    [Powiększenie]



    2. Odnośnie stwierdzenia na temat auta kolegi (autora wątku) - ja posiadałem E32 735i z silnikiem R6 i LPG II gen. a jednak wbrew powszechnej opinii moje autko nie tylko nie strzelało, ale na gazie przekraczało barierę 200km/h (bez bicia się przyznaję że do setki nie liczyłem sekund). Nie miałem katalizatora, a w autku na postoju podlatywało gazem... to były bezpośrednie powody przez które się go pozbyłem i dlaczego nie szukałem następnego modelu z LPG.
    usługi i bezpieczeństwo IT
    BMW E32 750iA '91 (magia V12 ) | Ex: BMW E32 735i '87
    Honda VT 1100 chopper
    Schematy E32 (czytelna lista plików)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •