Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 35

Wątek: [mechanika] ODPALANIE

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Nie chodzi o to czy się zmieści czy nie tylko czy będzie poprawie działało tak jak powinno czyli bez strzałów, smrodu gazu w samochodzie itp.

  2. #22
    Moderator Mod Awatar damian23zgc
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    904
    BMW
    BMW e65 745i;VW Passat B6
    Skąd
    DZG
    Słuchajcie są ludzie co lubią lpg i są co nie lubią nie nam rozstrzygać kto jest lepszy wiem że V12 śmigają na gazie i wiem też że są takie co jechać nie chcą po co się kłócić po co się wypowiadać pb teraz tanieje więc przestałem się zastanawiać nad lpg ale gdy było ok 4,90 to szczerze powiem że sam zacząłem się niepokoić całą sytuacją i myśleć że może faktycznie da się to coś założyć Ja szczerze nie polecam lpg ale jak ktoś ma i nie narzeka to chwała mu za to tylko zazdrościć że jeździ połowę taniej ale jak ja bym miał wydać powiedzmy coś w granicach 3-4tyś zł na lpg i miał bym gwarancje że nie zniszczy mi auta i bedzie jeździło podobnie jak na pb to nie dam sobie głowy uciąć że nie założył bym gazu do swojego auta pozdrawiam ;)

  3. #23
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    47
    Witam też długo myślałem nad założeniem instalacji gazowej do swojej bumy wiele słyszałem opinii większość mówiła dawaj zwykły tani i nie ma problemów..... Pojechałem do znajomego gazownika jego mechanik jest pasjonatem bmw i powiedział mi ze jak juz chce bume na gaz to lepiej żebym kupił bez gazu i zamontował, ale tylko sekwencje... I tak zrobiłem sekwencja ze złotym reduktorem fakt koszt Duzy, bo 3500zł, ale wlew gazu tam gdzie benzyny, czyli nie ma wiochy 2 regulacje i nie czuje różnicy czy benzyna czy gaz a w kieszeni połowę więcej kasy zostaje..... Jeżeli gaz to sekwencja i w jakimś renomowanym warsztacie a nie u Jasia gdzie klepie maluchy... Pozdrawiam... Estetyka na pierwszym miejscu...

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    47
    odnosnie smrodów i strzelania to w sekwencji tego nie ma jest naprawde rewelacjia fakt zakładali mi to 3 dni ale nie widac ze autko na gaz ... mówisz ze pb tanieje fakt ale gaz tez i to strasznie dalej jest o połowe tanszy ... zgadzam sie jezeli ktos nie lubi gazu nie przekonasz go tez byłem anty ale przejechałem sie 7-demka z sekwencjia i byłem w szoku dlatego załozyłem silnik nie dostaje tak mocno jak na zwykłym gazie ... ale sa gusty i gusciki pozdrawiam

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Anatol
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Ja osobiście bym wywalila gaz lub założyła sekwencje. Ale to tylko moje zdanie.
    Ta .....wywaliła gaz lub założła sekwencję .... zdjeła buty lub założyła adidasy ....

    Fanka troszkę sie już rozpisujesz w tych tematach ....... Wszyscy wiemy wywaliłabyś gaz ..... lecz ktoś CHCE korzystać z tego dobrodziejstwa !!!!!!!


    To jest INDYWIDUALNY wybór i nie musisz tego opisywać w "każdym" swoim poście .......

    :/



    hahahaha w koncu ktos sie zdenerwował :hah:


    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    moim zdaniem do silników powyżej 2.5 l chyba tylko sekwencja
    bo? dlaczego powyzej 2.5? dlaczego nie powyzej 2.0? albo dlaczego do 2.8 juz nie?


    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Ale różnica między 2.0i a 3.5i jest ogromna. Choćby sam reduktor wie wiem czy są reduktory do takich dużych silników.
    jaka jest dokladnie ta roznica? jaka ma byc roznica w reduktorach? nie wiesz czy sa reduktory do pojemnosci powyzej 2.5 - to po co sie wypowiadac wogole?

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    moim zdaniem do silników powyżej 2.5 l chyba tylko sekwencja
    bo? dlaczego powyzej 2.5? dlaczego nie powyzej 2.0? albo dlaczego do 2.8 juz nie?

    BO MIAŁAM GAZ W 525i I SAMOCHÓD JEDZIŁ BEZ PROBLEMÓW, A CO DO WIEKSZYCH POJEMNOŚCIOSCI TO NAPISALAM, WYRAZNIE MOIM ZDANIEM WIEC NIE MUSISZ GLUPIO KOMENTOWAC TYLKO NAPISZ COS MADREGO WKONCU.

    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Ale różnica między 2.0i a 3.5i jest ogromna. Choćby sam reduktor wie wiem czy są reduktory do takich dużych silników.
    jaka jest dokladnie ta roznica? jaka ma byc roznica w reduktorach? nie wiesz czy sa reduktory do pojemnosci powyzej 2.5 - to po co sie wypowiadac wogole?[/quote]
    NAM DO SILNIKA 2.0i (PRZED WYMIANA NA 2.5i) GOŚĆ ZAŁOZYŁ REDUKTOR O MOCY DO 100 KM SAMOCHÓD WOGÓLE NIE CHCIAŁ PRZYSPIESZAĆ TYLKO STRZELAŁ PRZY GWAŁTOWNYM WCISNIECIU GAZU, PO WYMIANIE NA REDUKTOR ( DO SILNIKÓW MOCNIEJSZYCH NAPIS NA REDUKTORZE SUPER W SIEDZIBIE ELPIGAZ W SZCZECINIE BODAJŻE POWIEDZIANO MI ŻE JEST TO DO MOCNIEJSZYCH SILNIKÓW ) SAMOCHÓD NIE STRZELAŁ NAWET PRZY GWAŁTOWNYM NACISNIECIU PEDAŁU GAZU.
    WIEC CHYBA JEST JAKAS RÓZNICA.
    POZA TYM POCZYTAJ POWYZSZE WYPOWIEDZI KOLEGÓW A POZNIEJ KOMENTUJ ALE MADRZE, BO GŁUPOTE KAŻDY POTRAFI NAPISAĆ.
    PS. SKORO JESTES TAK WSZYSTKO WIEDZACY TO CZEKAM NA WYKŁAD NA FORUM RZECZ JASNA

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12
    BMW
    E32 735i 86r
    Wszystkiego dobrego w nowym roku dla wszystkich forumowiczów 7er

    Tak tylko jeszcze dodam, że strzałów to nigdy nie słyszałem, problemów z kompresja nie mam bo mechanik zrobił cały silnik jak pisałem.

    Zobaczymy jak bedzie po wizycie u elektryka, pewnie wam napiszę.

    A nad sekwencją się zastanowię, wogule się zastanawiałem czy od razu tej instalacji nie wywalić i zamienić na sekwencję ale najpierw chciałem naprawić inne rzeczy i trochę pojeździc na tej instalacji, żeby zobaczyć jak jest. A bardzo znacznego spadku mocy na gazie w stosunku do Pb nie odczuwam, przynajmniej mi to wystarcza. Przyznaję, że nie jestem mechanikiem i ta instalacja w mojej furze jest nie najlepiej wykonana - metodą garażową - ale nad tym popracuję jak zrobię elektrykę (jest np. zmniejszony dopływ powietrza przed filtrem za pomoca dekielka od słoika i podobno może to wynikać z tego, że palnik jest za duży w tym przypadku - ale nie znam się i nie wiem czy to ma związek).

    A może wiecie tak przy okazji czemu jak przestawie komputer na angielski to po jakimś czasie wraca na niemiecki i również kasuje się tymczasowy przebieg?

  8. #28
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    moim zdaniem do silników powyżej 2.5 l chyba tylko sekwencja
    bo? dlaczego powyzej 2.5? dlaczego nie powyzej 2.0? albo dlaczego do 2.8 juz nie?

    BO MIAŁAM GAZ W 525i I SAMOCHÓD JEDZIŁ BEZ PROBLEMÓW, A CO DO WIEKSZYCH POJEMNOŚCIOSCI TO NAPISALAM, WYRAZNIE MOIM ZDANIEM WIEC NIE MUSISZ GLUPIO KOMENTOWAC TYLKO NAPISZ COS MADREGO WKONCU.

    Cytat Zamieszczone przez fankabmw
    Ale różnica między 2.0i a 3.5i jest ogromna. Choćby sam reduktor wie wiem czy są reduktory do takich dużych silników.
    jaka jest dokladnie ta roznica? jaka ma byc roznica w reduktorach? nie wiesz czy sa reduktory do pojemnosci powyzej 2.5 - to po co sie wypowiadac wogole?
    NAM DO SILNIKA 2.0i (PRZED WYMIANA NA 2.5i) GOŚĆ ZAŁOZYŁ REDUKTOR O MOCY DO 100 KM SAMOCHÓD WOGÓLE NIE CHCIAŁ PRZYSPIESZAĆ TYLKO STRZELAŁ PRZY GWAŁTOWNYM WCISNIECIU GAZU, PO WYMIANIE NA REDUKTOR ( DO SILNIKÓW MOCNIEJSZYCH NAPIS NA REDUKTORZE SUPER W SIEDZIBIE ELPIGAZ W SZCZECINIE BODAJŻE POWIEDZIANO MI ŻE JEST TO DO MOCNIEJSZYCH SILNIKÓW ) SAMOCHÓD NIE STRZELAŁ NAWET PRZY GWAŁTOWNYM NACISNIECIU PEDAŁU GAZU.
    WIEC CHYBA JEST JAKAS RÓZNICA.
    POZA TYM POCZYTAJ POWYZSZE WYPOWIEDZI KOLEGÓW A POZNIEJ KOMENTUJ ALE MADRZE, BO GŁUPOTE KAŻDY POTRAFI NAPISAĆ.
    PS. SKORO JESTES TAK WSZYSTKO WIEDZACY TO CZEKAM NA WYKŁAD NA FORUM RZECZ JASNA[/quote]



    Już po nowym roku więc nie krzyczmy na forum ..... :D
    Jeden lubi gruszki ,drugi staruszki ..... ;D

    A więc luuuz ... i więcej przemyśleń zanim napiszemy posta pod wpływem emocji ....

    Pozdrawiam Anatol

  9. #29
    -JK- masz problemy z zasilaniem zegarow, albo same zegary uszkodzone.

    Jezyk zmienia sie przytrzymujac na 10 sekund prawy przycisk na zegarach na wlaczonym zaplonie lub w 1-szej pozycji kluczyka (kurcze - nie pamietam :)). Trzymasz dlugo az wyswietli sie kolejny, poszczasz wciskasz jeszcze raz na 10 sek i tak do skutku az znajdziesz zadany jezyk (englisch UK lib US - jak wolisz)

    I ja Panowie apeluje o spokoj i rozwage....

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    605
    BMW
    E32 750 iA '91 M70B50
    Skąd
    z fabryki
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    I ja Panowie apeluje o spokoj i rozwage....
    i Pań też się tyczy ten apel :P
    usługi i bezpieczeństwo IT
    BMW E32 750iA '91 (magia V12 ) | Ex: BMW E32 735i '87
    Honda VT 1100 chopper
    Schematy E32 (czytelna lista plików)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •