Nie. Brembo 4 tłoczkowe a zwykla seria 4 tloczkowa z 750i/740d to co innego.
Nie. Brembo 4 tłoczkowe a zwykla seria 4 tloczkowa z 750i/740d to co innego.
czyli ja mam zwykłe hamulce 4 tłoczkowe, a w 750i są 2 tłoczkowe tylko, że maja tarcze 334 mm
dla 16 mm szkoda zabawy, moje hamulce po wymianie płynu są wystarczające ;)
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
jakbys chcial to mam komplet na przod od Alpiny B10 V8S. Tarcze 360mm. Aktualnie jest to na zwrotnicach z E38, wiec nie ma problemu zeby to zalozyc.
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
boss ma racje, jak raz zacznie ci bic w 4 tłoczkowych to juz sie tego nie pozbedziesz, a roznica miedzy heblami 750 a resztą jest duza, a z mojego doswiadczenia te 4 tloczkowe są najgorszą opcją e 38, ilosc tloczkow wcale nie czyni ich lepszymi
Ja tego wymieniam setki i wiem co mowie- ogolnie jeszcze troche bede montowal TYLKO i WYLACZNIE hamulce ktore kupi sobie sam klient- bo zamieszania z badziewiem ktore sprzedaja i nazywaja tarczami jest tyle ze glowa boli.
przykladowo ostatnio bosch odpisal w kwestii reklamacji tarcz ze odchylka 0,7mm jest wg. nich dopuszczalna - normalnie rece opadaja.
p.s: w E21 i E34 byly hamulce ktore produkowano z wlasciwych materialow i wlasciwie obrabiano, sam mialem takie auta i tez smigalem bez problemu.
to co jest teraz sprzedawane to zenada.
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!