Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Zmiana kierownicy zwykłej na M - problem z multifunkcją

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    kolego wtyczki pasują P&P tylko jak widzisz różnią się kolorami i kolejnością poszczególnych kolorów w pinach

    poza tym nie da się ich obrócić, ponieważ wtyczka jest skonstruowana tak, że pasuję tylko w 1 stronę i podpinając zarówno starą jak i nową wtyczkę
    pin 1 był w tym samym miejscu, tylko kolory kabli się nie pokrywają - ale zamiana pinów i tak nic nie daje


    ilość przycisków nie ma znaczenia, nie jedna e38 lata z kierownicą z ///M i multi działa

    sądzę że problem może być w roczniku, lub w module MFL - ale jaki jest problem niewiem - mam nadzieję się dowiedziec na forum :D

    może ktoś wie za co odpowiadają poszczególne piny w kostce wychodzącej z taśmy ??
    Ostatnio edytowane przez vmasher ; 07-10-2014 o 20:47

Podobne wątki

  1. [elektryka] zmiana kierownicy - obieg wewnętrzny autozałączanie
    Przez marcin.b11 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-11-2013, 21:24
  2. [wnętrze] zmiana kierownicy
    Przez bksjb w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 06:35
  3. [elektryka] Alarm w E65 z połączeniem multifunkcją
    Przez olejus w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-05-2011, 14:02
  4. zmiana kierownicy na drewnianą a airbag?
    Przez Dawid7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 23-02-2011, 23:23
  5. [mechanika] Zmiana kierownicy
    Przez Rezor-151 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-05-2010, 14:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •