Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Zmiana kierownicy zwykłej na M - problem z multifunkcją

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #2
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN

    Post

    taśmy nie są zamienne bo wtyczki są inne , popatrzk kolego ile masz przycisków w starej kierownicy a ile w "M-ce" ;) obstawiam że nie pasowały ci wtyczki na oststnim foto i obróciłeś ją ? popatrz jak są kolory kabli , gdzie łączy się brązowy kabel np.
    Ostatnio edytowane przez vramzes ; 07-10-2014 o 20:05

Podobne wątki

  1. [elektryka] zmiana kierownicy - obieg wewnętrzny autozałączanie
    Przez marcin.b11 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-11-2013, 21:24
  2. [wnętrze] zmiana kierownicy
    Przez bksjb w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 06:35
  3. [elektryka] Alarm w E65 z połączeniem multifunkcją
    Przez olejus w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-05-2011, 14:02
  4. zmiana kierownicy na drewnianą a airbag?
    Przez Dawid7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 23-02-2011, 23:23
  5. [mechanika] Zmiana kierownicy
    Przez Rezor-151 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-05-2010, 14:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •