Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 78910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 94

Wątek: E38 jakie sprężyny ?

  1. #81
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obn...398131753.html

    U nich kupowałem, i nawet te, dla tych silników.

    Na seryjne amortyzatory to tak max 40mm, czyli tyle ile powinny ci zejśc te sprężyny, bo sądzę że przy v12 to będzie -45mm

  2. #82
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    760
    BMW
    750Li E66
    Skąd
    G-dz


    Tak aktualnie wygląda pacjent e38 - jakie sprężyny zastosować? Tył od biedy bym zostawił, a na przód Jamex :
    http://allegro.pl/jamex-sprezyny-45m...324252569.html
    Do seryjnych amortyzatorów będzie OK ? Nie znalazłem niestety żadnych sportowych amortyzatorów.

  3. #83
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    To zależy jakie chcesz obniżenie.
    U mnie: seryjne sprężyny na amortyzatorach EDC i poniżej Jamex -45/-30 (zaraz po założeniu, więc jeszcze nie ułożyły się)




    po obniżeniu:

  4. #84
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    760
    BMW
    750Li E66
    Skąd
    G-dz
    Nie podoba mi się u Ciebie pozycja gdzie przód nurkuje.
    Ja chciałbym uzyskać efekt takiej samej 'szpary' między kołem a błotnikiem z przodu jak z tyłu.

  5. #85
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Jak założysz na przód to sądzisz że będziesz miał równo?
    Przód nie nurkuje, auto stało z górki lekko i tak wyszło, jak stoi na asfalcie to przód między przodem a tyłem jest prawie na tej samej wysokości.

    Na seryjnych przód lekko nurkuje

  6. #86
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    760
    BMW
    750Li E66
    Skąd
    G-dz
    Jak widzisz u mnie przód jest zdecydowanie wyżej niż tył - więc tak, sądzę że po założeniu springów obniżających na przód - wyrówna się.
    Kwestia czy kupić -30, czy -40 ..

  7. #87
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Po czym wnioskujesz że przód jest wyżej niż tył? Niestety taka jest konstrukcja BMW z tych lat że nadkole przednie jest większe niż tylne. Ma to związek z komfortem. Jak chcesz mieć równo załóż -30

  8. #88
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kazikm3
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    756
    BMW
    735iA 320ci cabrio
    Skąd
    UK
    skoro z tylu mam -30,to jak zamówię -45 to przy 3.5 V8 będzie -40 ?
    Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.

  9. #89
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kazikm3
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    756
    BMW
    735iA 320ci cabrio
    Skąd
    UK
    dobra panowie, po sprawdzeniu nr katalogowych sprężyn które mam na przodzie okazuje się że są to -45 do mojego V8 ;)
    teraz pytanie dlaczego obciera o nadkole przy pełnym skręcie ?
    wina opon 235/50/18 ?
    przy -45 powinny być krótsze (sportowe) amory ?
    doradźcie coś :(
    Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.

  10. #90
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arktissilber
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    263
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    34

    Post

    Masz w cholerę balon 50 profi toż to Koza :P przy -45 to normalne/ Opcja to 40 profi ..
    Amory jak by były krótsze to juz w ogóle by Ci obcierało ..było by jeszcze niżej
    Zrobił sie dobry spas ..Ale to już ciasno .
    Wytłumacz mi jedno obciera Ci na skręcie rant ?? Masz R18 no mały kapeć ..?? W rant ?? Więc zrób taniej wyjdzie rolowanie Nadkoli

    Jeszcze rozwiąże jedną kwestie
    Auto Nasz e38 zawsze będzie nurkować
    Więc aby tego uniknąć
    1. Z tyłu dajesz profi 35/40 opony przód 45 w górę
    2.Amory a raczej sprężyny na tył -40 a na przód -30
    Nasze auto ma taką konstrukcję że zawsze wizualnie jak modzimy to będzie przód niżej
    Ostatnio edytowane przez Arktissilber ; 01-06-2015 o 15:43

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Nowe sprężyny na przód. Jakie ? Opinie
    Przez podqr w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-09-2014, 10:49
  2. Sprężyny obniżające do E32 - Jakie polecacie
    Przez Binio-LODZ w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 19:36
  3. [zawieszenie] Tylne sprężyny ! jakie???
    Przez maniek42 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-10-2011, 16:45
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-03-2010, 19:43
  5. jakie sprężyny na tył?
    Przez mario730i w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-11-2009, 13:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •