http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obn...398131753.html
U nich kupowałem, i nawet te, dla tych silników.
Na seryjne amortyzatory to tak max 40mm, czyli tyle ile powinny ci zejśc te sprężyny, bo sądzę że przy v12 to będzie -45mm
http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obn...398131753.html
U nich kupowałem, i nawet te, dla tych silników.
Na seryjne amortyzatory to tak max 40mm, czyli tyle ile powinny ci zejśc te sprężyny, bo sądzę że przy v12 to będzie -45mm
Tak aktualnie wygląda pacjent e38 - jakie sprężyny zastosować? Tył od biedy bym zostawił, a na przód Jamex :
http://allegro.pl/jamex-sprezyny-45m...324252569.html
Do seryjnych amortyzatorów będzie OK ? Nie znalazłem niestety żadnych sportowych amortyzatorów.
To zależy jakie chcesz obniżenie.
U mnie: seryjne sprężyny na amortyzatorach EDC i poniżej Jamex -45/-30 (zaraz po założeniu, więc jeszcze nie ułożyły się)
po obniżeniu:
![]()
Nie podoba mi się u Ciebie pozycja gdzie przód nurkuje.
Ja chciałbym uzyskać efekt takiej samej 'szpary' między kołem a błotnikiem z przodu jak z tyłu.
Jak założysz na przód to sądzisz że będziesz miał równo?
Przód nie nurkuje, auto stało z górki lekko i tak wyszło, jak stoi na asfalcie to przód między przodem a tyłem jest prawie na tej samej wysokości.
Na seryjnych przód lekko nurkuje
Jak widzisz u mnie przód jest zdecydowanie wyżej niż tył - więc tak, sądzę że po założeniu springów obniżających na przód - wyrówna się.
Kwestia czy kupić -30, czy -40 ..
Po czym wnioskujesz że przód jest wyżej niż tył? Niestety taka jest konstrukcja BMW z tych lat że nadkole przednie jest większe niż tylne. Ma to związek z komfortem. Jak chcesz mieć równo załóż -30
skoro z tylu mam -30,to jak zamówię -45 to przy 3.5 V8 będzie -40 ?
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
dobra panowie, po sprawdzeniu nr katalogowych sprężyn które mam na przodzie okazuje się że są to -45 do mojego V8 ;)
teraz pytanie dlaczego obciera o nadkole przy pełnym skręcie ?
wina opon 235/50/18 ?
przy -45 powinny być krótsze (sportowe) amory ?
doradźcie coś :(
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Masz w cholerę balon 50 profi toż to Koza :P przy -45 to normalne/ Opcja to 40 profi ..
Amory jak by były krótsze to juz w ogóle by Ci obcierało ..było by jeszcze niżej
Zrobił sie dobry spas ..Ale to już ciasno .
Wytłumacz mi jedno obciera Ci na skręcie rant ?? Masz R18 no mały kapeć ..?? W rant ?? Więc zrób taniej wyjdzie rolowanie Nadkoli
Jeszcze rozwiąże jedną kwestie
Auto Nasz e38 zawsze będzie nurkować
Więc aby tego uniknąć
1. Z tyłu dajesz profi 35/40 opony przód 45 w górę
2.Amory a raczej sprężyny na tył -40 a na przód -30
Nasze auto ma taką konstrukcję że zawsze wizualnie jak modzimy to będzie przód niżej
Ostatnio edytowane przez Arktissilber ; 01-06-2015 o 15:43