Witam.
Mam e38 z silnikiem 4.0,
chciałem ją obniżyć o 3 cm, kupiłem sprężyny Eibach -30mm ale po założeniu okazało się że samochód obniżył się tylko o 10-12 mm.
Moje pytanie kieruje dla kogoś kto uzyskał takie obniżenie na sprężynach jakiejś firmy.
Witam.
Mam e38 z silnikiem 4.0,
chciałem ją obniżyć o 3 cm, kupiłem sprężyny Eibach -30mm ale po założeniu okazało się że samochód obniżył się tylko o 10-12 mm.
Moje pytanie kieruje dla kogoś kto uzyskał takie obniżenie na sprężynach jakiejś firmy.
ja tam zawsze stawiałem na jamex , zawsze byłem zadowolony , wiadomo też że zanim wszystko się "ułoży" trochę minie i napewno po 1000-1500 km zejdzie jeszcze niżej
Robiłeś jakieś pomiary czy tak na oko auto siadło te 10-12mm?
Poza tym tak jak napisał Ramzes - sprężyny muszą się najpierw ułożyć. Trzeba na to trochę poczekać.
Tak, oczywiście mierzyłem
Poczekam do wiosny, jak radzisz,ale jak nic więcej nie siadzie to kupie z większym obniżeniem innej firmy bo nie spotkałem się z Eibachem do e38 z większym obniżeniem niż -30mm.
ale i tak bym prosił o wypowiedz kogoś kto uzyskał po wymianie interesujące mnie (ok. -30mm)
jamex -35 , po założeniu niemalże -30 ( przy nowych amorach )
jakiś link do jamex ' ów do 735iA 98r tylko przód ?
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
proszę :-)
Wchodzisz na Allegro i wpisujesz Jamex e38 i masz do koloru do wyboru :-)
Ostatnio edytowane przez Stig41 ; 27-09-2014 o 23:22
Panowie, jak macie chwile to wstawcie foty obnizenia na samych sprezynach, poniewaz sam na zime mam ochote wyrzucic gwint i wstawic cos seryjnego na lekko obnizonych springach
jak wstawisz springi z 730 to nic się nie stanie ;)