Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 106

Wątek: Pomoc w zakupie e65

  1. #91
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Wszystko zalezy jak trafisz... Czy są awaryjne? To są auta często z przebiegami rzędu 300-400tys, Mające po 13 lat... Czy psucie się auta po takich przebiegach, ilości lat można nazwać awaryjnym...raczej wyeksploatowanym tak. To wszystko = wymiana , naprawa poszczególnych części co w przypadku e65 nie mały wydatek a i speców do tych aut jak na lekarstwo. Przy Twoich przebiegach gaz nieopłacalny w ogóle... Dobra instalka do n62 kosztuje a kiedy by Ci sie wróciła... Co do diesla to najrozsądniejsze wyjście- małe przebiegi też ida na niekorzyść ale silnik do ogarnięcia w większości serwisów. Ogólnie jak trafisz tak masz, inna sprawa jak kupisz auto ze sprawdzoną historią i fakturkami za naprawy- bez tych 2 rzeczy to kupowanie w ciemno.

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #92
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    7
    BMW
    e39 M57d30
    Skąd
    Szczecin
    e65 w dieslu, ma coś więcej co się częściej psuje niż w e38/39? Silnik to ta samo konstrukcjan tylko nowszy. A więc wtryski, turbo - o tym przestrzegano mnie przed zakupem e39 w dieslu. Zrobiłem ponad 50tyś i nic z tych rzeczy mi się nie popsułu ani nie ma z nimi problemu. ASB też niektórzy odradzali, sprawuje mi się znakomicie. W e65 pewnie automat jest jeszcze lepszy. Więc wysokie koszty utrzymania w E65 to co, zawieszenie i częsci eksploatacyjne? Zawieszenie to wydatek jedorazowy, tzn. jak się doprowadzi do stanu dobrego to jest spokój na kilka lat. Oleje są te same, filtry pewnie droższe, ale też bez przesady. Częsciej padają wtryski, turbo? A może ekektronika zawodzi?
    ...nie ważne ile masz w łapie, ważne że jesteś wariatem...

  3. #93
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Szukaj a może znajdziesz bezawaryjne e65,ale za 30 koła bedzie to raczej trudne.Ważny jest bardzo prawdziwy przebieg i powypadkowaośc.Nie mówie tu o malowanym błotniku czy drzwiach.Często auta są ulepione z kilku i jaja wychodzą po zakupie.Ja jak kupiłem moje od niemca to nie było tanie w tamtych czasach ale miało orgin przebieg i praktycznie tylko błotik do malowania.Teraz mam przelot 180tyś i zawsze na tym forum sie dziwiłem i bede dziwił jak ktoś pisze o uszczelniaczach czy maglownicy.Poprostu jak nie było zagotowane to uszczelniacze maja jeszcze działać a o maglu nie wspomne.Rurke zrobiłem jak najbardziej ze 3 lata temu bo to chyba był główny powód,że niemiec to sprzedawał.Elektronika przedlift...... ja powiem że gówno prawda że były problemy.Raz robiłem radio bo L7 słabo grał i raz robiłem poduszki,a dlatego że dokładałem tylne rolety drzwi i coś nie stykało potem w poduszkach tylnych.Skrzynia biegów wg.mnie też jest normalna bezawaryjna.Olej do niej zalewam co 60tyś i jest ok.Na takie przebiegi kup 745i i ew.zagazuj jak masz zamiar latać dłuzej ją.Około 5 tyś za instalacje dasz lpg.Ja moja zrobiłem na LPG 70 tyś i zero problema.Tylko musi to zrobić ogarnięty gazownik,nie z przypadku jakich wiele niestety.Pamiętaj E65 to normalne auto jak nie było wcześniej modzone i kombinowane.

  4. #94
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    452
    BMW
    SZUKAM
    Skąd
    ZAWIERCIE
    akurat w E65 automaty są kiepskie :)

  5. #95
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Czemu kiepskie ??? Wg.mnie są normalne jak na auto z 2001r.Wgranie nowgo softu znacznie polepszyło u mnie prace.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  6. #96
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    452
    BMW
    SZUKAM
    Skąd
    ZAWIERCIE
    gdzie wgrywałeś soft ??

  7. #97
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    ....jak nie było zagotowane to uszczelniacze maja jeszcze działać ...
    Ooooo.... przez ostatnie 2 lata około 20 samochodów było na serwisie na wymiane uszczelniaczy- ale się muszą gotować te nasze n62- BZDURA totalna. Na żywotność uszczelniaczy wpływa zalecana przez BMW wymiana oleju w silniku co 30 tys km .

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  8. #98
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Dokladnie Jakub zapomnialem tez o tym napisac.Ja jak zobaczyłem jakiej jest wielkosci filtr od oleju to zmieniam co 10-12tyś.i leje olej bmw LL04.Moze pochopnie napisalem ze wszystkie sie ugotowaly.sory
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  9. #99
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    161
    BMW
    e65 n62b44
    Skąd
    Płock
    Panowie kupiłem dzis 7er od forumowego kolegi. Wrażenia z jazdy niesamowite, mam nadzieję że długo i dobrze posłuży ;)

  10. #100
    Doświadczony Użytkownik Awatar MC1
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    1,584
    BMW
    Ex - E 36 325i coupe, E 39 530D individual, teraz E 65 730D
    Skąd
    Otwock
    Jacb82 przed 7er też miałem E 39 3.0D przejechałem ok 160 tyś kilometrów i podkreślam że nic absolutnie ale to nic w silniku nie robiłem.....zmieniałem olej co 12 tyś km, dbałem o turbinę, jeździłem na dobrym paliwie nie z jakiś baniaków i Beta śmigała aż miło dlatego przekonałem się do diesla i teraz też kupiłem 3.0D. Negatywne opinie na temat tych silników zapewne tworzą ludzie którzy kupią taniego ulepa, leją ropę od ruskich olej zmieniają jak się kontrolka zapali na jakiegoś słonecznikowego bo tańszy i wtedy wypisują brednie że to awaryjny silnik......Co do 7era to rzeczywiście trochę loteria i trzeba mieć trochę szczęścia (nawet jak się sprawdzi w serwisie) co do zakupu. Ja na przykład trafiłem super, dałem bardzo dużo za swoją ale od ponad roku jeżdżę i z zaciekawieniem czytam posty kolegów że coś im się popsuło, coś nie działa ;-). Jak na razie odpukać ale u mnie nic się nie dzieje więc mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć że E 65 jest bez awaryjne ;-).

Podobne wątki

  1. [E38] Pomoc w zakupie
    Przez mlody728 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-09-2011, 08:46
  2. [pozostale] Proszę o pomoc oraz opinie forumowiczów przy zakupie E65
    Przez Filipek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 15-08-2011, 18:58
  3. pomoc w zakupie:)
    Przez maniek wola w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-01-2011, 17:03
  4. Prosiłbym o pomoc w zakupie E65 2003r 3.0d
    Przez Bari w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 22-07-2009, 12:05

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •