Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Regeneracja przekładni ślimakowej / przekladnia.com Pabianice

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań

    Post Regeneracja przekładni ślimakowej / przekladnia.com Pabianice

    Czy ktoś korzystał z usług tej firmy lub może polecić inną firmę zajmującą się regeneracją?

    Problem to noszenie autem na koleinach i konieczność kontrowania może nawet 5-10 stopni kierownicą żeby utrzymać tor jazdy. Przekładnia jest szczelna, problemem jest luz na zębach i ślimacznicy. Niestety używana przekładnia nie wchodzi w grę bo wszystkie mają ten problem.

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    Czy ktoś korzystał z usług tej firmy lub może polecić inną firmę zajmującą się regeneracją?

    Problem to noszenie autem na koleinach i konieczność kontrowania może nawet 5-10 stopni kierownicą żeby utrzymać tor jazdy. Przekładnia jest szczelna, problemem jest luz na zębach i ślimacznicy. Niestety używana przekładnia nie wchodzi w grę bo wszystkie mają ten problem.
    Ja robiłem w Hydrosystem z Torunia i w tym miesiącu będę im wysyłał kolejną. Mają autoryzację ZF nawet na maszyny budowlane i skrzynie biegów.

    Jeżeli byś chciał to przy dwóch może uda się coś wyrwać. Pełne uszczelnienie wraz ze sprawdzeniem działania to było coś około 800 PLN za regenerację. Trzeba im wysłać swoją. Teraz jeszcze będę wymieniał wszystkie łożyskowania, więc to pewnie będzie koszt ekstra.

    Przynajmniej robią kompleksowo, a nie tylko wymienią parę oringów, dokręcą luz i cała regeneracja. Już parę takich firm przerobiłem, wchodzi się w szczegóły to przestają się odzywać albo są zarobieni.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 11-09-2014 o 16:15
    pozdrawiam Bartek

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    U mnie szczelność jest bo robiłem to parę lat temu, gorzej z całą resztą. Przy regenreacji w Poznaniu stwierdzili pewnie że uszczelnienia trzeba wymienić a masakryczny luz niech zostanie bo po co z nim coś robić. No i tym sposobem przez 2 lata jeździłem z przekonaniem że to nie przekładnia jest winna temu że auto jeździ po drodze gdzie chce - no bo przecież została zregenerowana? :(

    Swoją muszę wysłać jak najszybciej czyli jutro. Poszukałem, opinie o przekladnia.com sa rozne. Wiadomo że klient niezadowolony prędzej doda opinie niz taki u ktorego wszystko działa jak należy. Jutro z rana zadzwonię do tego Hydrosystem i jeśli się okaże że cena za kasację luzów jest rozsądna to się zdecyduję.

    edit: widzę że Hydrosystem ma podobne opinie co Przekladnia.com. Czyli kilka negatywnych i jedna pozytywna od kogoś kto chwilę temu zamontował i mu działa więc się cieszy.
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 11-09-2014 o 22:59

  4. #4
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Nie ma co patrzeć na opinie, I tak większość jest kupowana. Taki świat.

    Ja nie mam zastrzeżeń do Nich, robią duże urządzenia hydrauliczne, a takie proste przekładnie dla nich to pikuś.

    Ja miałem rozebraną na stole, luz wynika z wyrobienia się łożysk na wałkach, same zęby są bardzo przewymiarowane I niezniszczalne. Łożyska się wymienia I jest ciasno. Korekcja śrubą dużo nie daje, bo poddają się łożyska I luz wraca.

    Daj znać jak dziś do nich zadzwonisz co powiedzą. Może być na priva.
    pozdrawiam Bartek

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Nie zadzwoniłem, miałem dziś kupca na inne auto i sytuacja się trochę skomplikowała, o przekładni zapomniałem i kurier ją odebrał na liście przewozowym do Pabianic. Miałem zmienić odbiorcę gdyby Hydrosystem zrobił na mnie lepsze wrażenie. Więc już po ptakach, dam znać jak współpraca i pierwsze wrażenia po regeneracji.

    Jeszcze pewnie 7er'em przejadę ze 20-30tys zanim sprzedam więc jakby ktoś to czytał w przyszłości to można puścić PW i podzielę się spostrzeżeniami dotyczącymi trwałości.

    Odnośnie zużycia - u mnie dostały zęby. Piszesz że są przewymiarowane więc rozumiem, że jest na nich duży zapas na szlif? Teraz jeżdżę na przekładni w której luz został skasowany śrubą i jest źle - w środkowym położeniu kierownica ciasna, 20 stopni się przekręci i już chodzi dobrze. Tydzień się pomęczę i mam nadzieję że ta po regeneracji będzie chodzić jak należy.
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 12-09-2014 o 15:57

  6. #6
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Jeżeli zęby są zużyte to przekładnia jest bezużyteczna. Ale zapewne to jest wina łożysk, to one powodują, że zęby nie schodzą się prawidłowo.

    Oba te wałki w środku, które mają zęby kosztują jako nowe ponad 2k z tego co mi mówili, ale w 99% się nie zużywają. Zresztą sam zobacz jak to wygląda:

    http://forums.bimmerforums.com/forum...F-steering-box

    Żeby te zęby trafił szlag w układzie, gdzie nie ma pracy ciągłej ślimaka to musiałyby pracować bez oleju.
    pozdrawiam Bartek

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Wiem jak to w środku wygląda, jak inaczej wiedziałbym że zęby są zużyte :)

    Nie ma co gdybać - teraz to już w rękach kogo innego i mam nadzieję że sobie poradzą. Dam znać co i jak. Dzięki za linka.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    Czy ktoś korzystał z usług tej firmy lub może polecić inną firmę zajmującą się regeneracją?

    Problem to noszenie autem na koleinach i konieczność kontrowania może nawet 5-10 stopni kierownicą żeby utrzymać tor jazdy. Przekładnia jest szczelna, problemem jest luz na zębach i ślimacznicy. Niestety używana przekładnia nie wchodzi w grę bo wszystkie mają ten problem.
    a prubowałeś już regulować luzy? podobno jakaś śrubka do regulacji jest tylko nie każdy mechanik wie jak to wyregulować...

  9. #9
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    a prubowałeś już regulować luzy? podobno jakaś śrubka do regulacji jest tylko nie każdy mechanik wie jak to wyregulować...
    Jesteśmy na typ etapie, że wiemy o tym.

    Poza tym kolega napisał, że to robił...
    pozdrawiam Bartek

  10. #10
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    I jak ta regeneracja? Przekładnia już do Ciebie wróciła? Sam jestem ciekawy efektu, bo i u mnie regulacja luzu niewiele pomogła, a do Pabianic mam kilkanaście kilometrów.

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] Regeneracja przekładni?? wrocław
    Przez Domel w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 07-10-2016, 00:08
  2. [E38] 730d Pabianice - Cosmosshwarz
    Przez Rapik w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-07-2012, 15:33
  3. [mechanika] Regeneracja przekładni
    Przez itomek w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-01-2010, 20:41
  4. przekladnia kierownicza
    Przez hrabia81 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-04-2009, 15:41
  5. [mechanika] przekladnia kierwonicza
    Przez gilu_e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-03-2009, 13:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •