Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: [mechanika] problem ze skrzynią 735

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    komp.ster.s.biegow a gdzie to sie znajduje.
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    20
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Warszawa

    Tryb awaryjny

    A co ten tryb awaryjny w praktyce oznacza? Czym od strony technicznej rozni sie praca skrzyni w trybie awaryjnym od trybu normalnego?

    U mnie tez pewnie wytepuje problem komputera sterowania skrzyni biegow.
    Czy jak bede jakis czas jezdzil na trybie awaryjnym to sie cos stanie?

    Ktos na forum pisal ze jezdzil z FAIL przez 4 lata i nic sie nie wydarzylo...

    Nie wiem czy mam sie tym przejmowac skoro skrzynia działa idealnie, i byc moze wydac 1500PLN na wizyty u roznych specjalistow ktorzy powiedza, a moze to to... skoro remont skrzyni w Zgorzelcu podobno 2000PLN a moj mechanik mi ja za 300PLN wymontuje+przesylka;)

    Co o tym sadzicie?

  3. #33
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,132
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Wszystko zalezy od tego co sie uszkodzilo- moze byc ze pojezdzisz dlugo w trybie awaryjnym a moze byc ze w ciagu miesiaca tak zmielisz skrzynie ze bedzie sie nadawala tylko na zlom...
    Takze najpierw radzilbym udac sie na jakas diagnoze ;)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    6
    Mialam dokladnie taki sam problem ze skrzynia. Diagnostyke skrzyni zrobili mi w BMW pod Monachium (na szczescie sama diagnostyka nie jest droga ). W moim przypadku tryb awaryjny okreslony byl tylko na 1000km. Skrzynia poczatkowo "gwizdala" na pierwszych biegach potem dopiero pokazal sie komunikat o trybie awaryjnym, w tym trybie skrzynia miala tylko 4 i 5 bieg. W BMW po podlaczeniu do komputera powiedzieli mi , ze zaczelo sie odliczanie (spytalam sie czy jak odliczy do zera to mnie wystrzeli w kosmos :)) Mam 1000km do przejechania. Wymiana na nowa skrzynie to koszt 4500€ (szok). Polecili mi sama naprawe w promocji za 2000€- ha ha ha. ( Caly okres problemu ze skrzynia byl przez 2 tygonie- nie chce mi sie wierzyc , ze ktos jezdzil 4 lata )Auto odjechalo do Polski na lawecie i tam zostalo naprawione (koszt naprawy okolo 2000 zl z oryginalnymi nowymi czesciami) Polecam sklep www.samko.pl (Ludzie kompetentni) Nie polecam natomiast kupna uzywanej skrzyni bez upewnienia sie o zgodnosci wszystkich numerow ze skrzyni. Musi wszystko super pasowac .Numer skrzyni do konkretnego modelu jest zawarty w 7 ostatnich cyfrach numeru WIN. nie polecam rowniez zawierzac mechanikom z warsztatami w stodolach :) W BMW musi wszystko ze soba grac i niestety tanie nie jest. Pozdrawiam

  5. #35
    Witamy nową koleżankę ale zgodnie z regulaminem zapraszamy do działu Przedstaw się... ;)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2
    Skoro poruszony jest temat skrzyni mam pytanie ktore mnie nurtuje a odpowiedzi sie obawiam... czasem pod czas jazdy na trybie +/- triptronic po jakims okresie jazdy gdy wszystko jest ok wbija mi 4 bieg i nie moge zredukowac na nizszy. Trwa to az do momentu wylaczenia silnika. Pozniej gdy wsiadam nie mam zadnych problemow i wszystko jest git... pojezdze czasem 3h a czasem pare dni i znow powtarza sie sytuacja, zadnych komunikatow ie mam ani innyc wynikajacych z tego problemow typu brak zaplono czy szarpania jak wyzej opisane, czy moze to miec zwiazek z olejem w skrzyni? nie chce sugerowac odpowiedzi ale jest cos co zauwazylem odkad pierwszy raz mnie to spotkalo... prosze o jakies sugestie i opinie koledzy. Serdecznie pozdrawiam
    Nie sztuką jest moc, lecz umiejętność jej wykorzystania.

  7. #37
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,132
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Pierwsza sugestia: przeczytaj regulamin forum ;)
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  8. #38
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    20
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Warszawa
    Tak odnośnie wypowiedzi hipka....

    U mnie jest Tryb Awaryjny ale dzialaja wszystkie biegi... przejezdzilem juz w tym trybie 4000km i wszystko gra. Olewam to;)

    Co do dziwnego gwizdania na nizszych biegach też to mam... Hmm, nie wiem czy to jest złe czy też ma tak być. Jeżdze też czasem mercedesem klasy A z 2004 roku w automacie i gwiżdże dokładnie tak samo a przez 15000km nic sie nie stało... Moze to po prostu takie gwizdanie automatu...
    Z drugiej strony miałem kiedys Pontiaca Firebirda 3.4 1992 i tam skrzynia chodzila cichuteńko... sam nie wiem...

    ehh... niestety mam teraz problem porownywalnego kalibru co skrzynia... padnięta uszczelka pod głowicą:(:(

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    MI gwizdała ale zaraz po wymianie oleju. Poprostu za mało go wlałem. Po dolewce wszystko ucichło jak ręką odjąć. Radzę przynajmniej sprawdzić stan oleju, a najlepiej wymienic.

  10. #40
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    6
    Drodzy koledzy,
    Ja bardzo cenie sobie luksus i w moim aucie musi byc wszystko jak nalezy i na swoim miejscu, dlatego jak uslyszalam gwizdanie ze skrzyni oddalam autko na diagnostyke. Skrzynia po naprawie jezdzi super nic nie gwizdze nic nie stuka i jest znow cichutko- w sumie wymieniono 11 czesci. :D . Ale jedno pytanko mnie nurtuje- czesto czytalam na forum, ze jak cos sie dzieje ze skrzynia to powinno wymienic sie olej. Spytalam tu (pod Monachium) w serwisie. Bardzo mily pan Mechanik powiedzial mi, ze czesta przyczyna usterki w skrzynie jest uszkodzenie koszyczka- ale nie zawsze. Kiedy ktoras z mechanicznych czesci sie uszkodzi to przepala olej i jego wymiana nie rozwiaze problemu gdyz nowy olej nie naprawi czesci :) .
    Pozdrawia

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •