Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Wątek: [mechanika] problem ze skrzynią 735

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    U mnie bylo to przyczyna awari czunika abs w lewym prawym kole przy ostrym starcie bieg poprostu wyskakiwal i wlanczala mi sie 5 bieg.. Wtedy niemialem abs i calej trakcji.:) Sprawdz to moze.

  2. #12
    Rozgrzałem silnik i wjechałem do nagrzanego garażu, po godzinie auto odpaliło bez błędu, skrzynia normalnie chodzi(niewiadomo jak długo pewnie do czasu jak znowu coś zamarznie) ale co do kolegi "przemo9999" to może być cos wspólnego z abs bo od jakiegoś czasu nie działała trakcja i abs, swiecą na żółto kontrolki, muszę to sprawdzić.

    Dodam jeszcze że skrzynia zaczęła chodzić w trybie awaryjnym zaraz po umyciu auta
    bubu

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Dokładnie umnie bylo to samo teraz sprawdz czy ci sie nierozlaczy jak wystartujesz od zera do dechy. Mi sie wtedy wlasnie rozlaczal i tryb awaryjny sie wlanczal.
    Jak beda takie objawy to wymien czujnik abs tylko przed wymiana podlacz pod kompa bo moze to byc inny czujnik abs moj padl przedni z prawej manki.

  4. #14
    a prękościomierz działał u Ciebie przemo9999? bo u mnie nie działa :( moja beta nie chodziła długo, zaraz po tym jak sie pochwaliłem na forum że wszystko działa wsiadłem za kóło i przy ostrzejszym ruszaniu coś szarpnęło skrzynią i znowu tryb awaryjny, tym razem nie pomógł ciepły garaż, muszę poczekać do poniedziałku lub jak dobrze pójdzie to może jeszcze dzis podłącze sie pod kompa i zobaczymy co pokaże.
    bubu

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Tak predkosciomierz dzialal ale z tego co wiem to przez ten czujnik ponoc predkosciomierz tez wariuje. Mi predkosciomierz zaczol warjowac jak mialem slaby akumulator. Teraz jest 110Ah i jest wszystko wpozadku.
    U mnie dokladnie bylo to samo przy ostrym ruszaniu skrzynia sie rozlanczala i awaryjni bieg. Trzeba bylo wylonczyc silnik i odpalic jeszcze raz i bylo dobrze tylko niewolno bylo ostro ruszac. Ale na trasie niebylo zadnego problemu mozna bylo redukowac i ciagnac do czerwonego az sam biegu niezmienila. Tylko przy ostrym ruszaniu z miejsca sie rozlanczal bieg.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    U siebie wymienilem aku na nowy i nic sie nie zmienilo. ABS i ASC palą sie na zolto (auto po nowym roku idzie na zrobienie ABS i ASC byc moze czujnik jak u jednego z kolegow dowiem sie niebawem), i po zatrzymaniu samochodu np na czerwonym po chwili wyskakuje TRANS. FAILSAFE PROG. Natomiast jazda bezproblemowa wszystkko chodzi do tylu i do przodu najbardziej denerwujące jest zatrzymywanie, krotki postój bo wtedy wyskakuja takie rzeczy:(

    Jak sadzicie na ile to jest prawdopodobne ze jak zrobie czujnik abs to wszystko wruci do normy czy moze to skrzynia sie konczy?

    Tak sie zastanawiam co ma wspolego abs asc ze komunikatami od skrzyni?

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    10
    ASB wskakuje na tryb awaryjny, jak cos jest z autem nie tak ( silnik, ukl. napedowy, hamulce ), a nie tylko jak skrzynia siada.
    To jest info, ze trzeba do ASO i zostaje 1 bieg, zeby dojechac ;)
    Pozdrawiam
    Adam

    VOLVO V70, 2,4 benzyna, 2001 r.

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Cytat Zamieszczone przez Seba665
    U siebie wymienilem aku na nowy i nic sie nie zmienilo. ABS i ASC palą sie na zolto (auto po nowym roku idzie na zrobienie ABS i ASC byc moze czujnik jak u jednego z kolegow dowiem sie niebawem), i po zatrzymaniu samochodu np na czerwonym po chwili wyskakuje TRANS. FAILSAFE PROG. Natomiast jazda bezproblemowa wszystkko chodzi do tylu i do przodu najbardziej denerwujące jest zatrzymywanie, krotki postój bo wtedy wyskakuja takie rzeczy:(

    Jak sadzicie na ile to jest prawdopodobne ze jak zrobie czujnik abs to wszystko wruci do normy czy moze to skrzynia sie konczy?

    Tak sie zastanawiam co ma wspolego abs asc ze komunikatami od skrzyni?
    umnie byl to czujnik ABS i przy mocniejszym hamowaniu tez mi rozlanczalo bieg. Czujnik kosztowal 290zl ale bylo warto.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    306
    BMW
    740i
    Skąd
    Stargard
    czyli u przemo9999 przy mocnym starcie i hamowaniu pojawial sie komunikat TRANS. FAILSAFE PROG czy dobrze zrozumialem? a czy np na postoju tak jak u mnie tez to wyskakiwalo czy nie(bo u mnie tylko w tej jednej sytuacji sie pojawia , przy stacie i hamowaniu nie wystepuje)?

    Najprawdopodobniej jest to ktorys z czujników tak jak piszesz ( który nawalił u mnie wkrótce sie okaże i mam nadzieje ze nie bedize juz komunikatu TRANS. FAILSAFE PROG)

  10. #20
    Podpiąłem pod kompa i wyszło 5 błędów, wszystkie odnosnie elektrozaworów, po skasowaniu pojawiał sie tylko jeden- 05 elektrozawór zwarcie do plusa- mechanicy odkręcili dolny dekiel od skrzyni i sprawdzili przejscia na kablach, wszystko było w porząku, pózniej po kolei sprawdzali każy elektrozawór czy sie nie przycina i tu także wszystko było w porządku, zapadła decyzja o wyciągnięciu skrzyni jednak wczesniej jeszcze zajrzelismy do komputera od skrzyni i przemylismy go jakims srodkiem do czyszczenia styków i bingo :D okazało sie ze to wina kompa od skrzyni, był zawilgocony a nawet krople wody w niektórych miejscach. Teraz wszystko gra.
    bubu

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •