Po paru latach z e32 przyszła pora na e38 :) Auto ma uszkodzony silnik, więc od razu po zakupie trafiła w odpowiednie ręce i czekam na diagnozę. Z opowiadań sprzedającego głośno słychać łańcuch rozrządu, auta nie odpalałem żeby nie narobić jeszcze większych strat. Samochód trochę zapuszczony, przez ostatnie 9 lat właścicielem był rolnik który chyba jeździł nim po polu a w bagażniku woził ziemie.. na szczęście środek jest ładny, tylko kierownica wytarta.
Dane pojazdu
Art. Wartość Numer podwozia WBAGG81020DF86717 Kod typu GG81 Typ 740I FACELIFT (EUR) Typoszereg E E38 () Seria 7 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik M62/TU Pojemność skokowa 4.40 Moc 210 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Tapicerka STANDARDLEDER/TOBACCOBRAUN (N6WY) Data prod. 1999-01-08
Tak się zaczęło, w tle wspomniany rolnik i jego e65 :)
Na razie chcę uruchomić silnik, później tak na prawdę okaże się w jakim stanie jest reszta i padnie decyzja co dalej. Jak będzie dobrze to robię blacharkę - jest trochę rdzy, jedne drzwi i tylną klapę chyba lepiej będzie wymienić niż ratować. Żadnych modyfikacji, jedyne zmiany od serii to jakaś felga i duża navi.