- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							właśnie rozmawiałem z mechanikiem co mi wymieniał ta gumkę nr 5, on powiedział, ze po prostu to odkręcił założył nową gumkę i skręcił, a czy nie powinien jeszcze przy nakładaniu tego dekielka nacelować na te części wewnątrz kolektora nr 4 i 6? Sprawdziłem właśnie i faktycznie cichnie po odkręceniu korka wlewu oleju.
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							mechanik powinien nacelowac, ale czesc nr 4 zaklada sie od przodu - po zdjeciu przepustnicy. Niestety kolego czeka Cie kolejna rozbiorka. Mam nadzieje ze nie po prawej - po stronie pasazera  ;(
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							no to super  :(  na szczęście to jest strona kierowcy, no nic trzeba będzie się za to zabrać tylko co mnie jeszcze niepokoi to od strony pasażera jak dotykałem palcem też ssało takie powietrze :( także nie wiem czy tam nie będzie do wymiany odma. A czy po odkręceniu odmy jest zauważalne gołym okiem czy jest uszkodzona w nim membrana? Bo jeśli się już za to wezmę to chciałbym sprawdzić czy tylko, źle założył ten dekielek czy może i odma jest padnięta
						 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							nie zobaczysz stanu gumki - niestety.
 
 ja zawsze robilem to tak, ze jak ssie (kontrola bagnetem :)) to odmy do wymiany. Jakos nie zastanawialem sie za bardzo jak to naprawic, bo plastik stary i peka w dloniach
 
 czasami w V12 sa padniete uszczelki pod kolaktorem, ale to sa wowczas falujace obroty na zimnym, ale to inny temat
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Początkujący Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							Nie zamierzam tego naprawiać, chodzi mi tylko czy jak odkręcę ten dekielek ( ponieważ mechanik źle założył ) czy będzie widać uszkodzenie membrany, bo jeśli tak to trzeba będzie zamawiać i wymieniać odmę a jeśli tylko źle zmontował i to było przyczyną to w sumie po co wymieniać odmę. A czy przyczyną tego ssania może być właśnie nie nasadzenie rurki nr 4 ?
 Dzięki wielkie Sylwek7 za ważne wskazówki
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
				
					
						
							Uszkodzenia nie bedzie widac.
 
 Jesli olej cieknie na zewnatrz, to raczej do poprawienia bedzie gumka nr 5 - o ktorej wczesniej pisalem ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				 Uprawnienia umieszczania postów
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-  
Zasady na forum