Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Dołożenie S-EDC do e38 czy jest sens

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków

    Post Dołożenie S-EDC do e38 czy jest sens

    Mam takie pytanie mam e38 z 95r mam tam normalne zawieszenie, chciałem zapytać osoby które jeździły e38 na normalnym zawieszeniu i na tym z edc czy różnica w komforcie jest tak duża, że warto było by wsadzić cały ten system. Mogę mieć w sumie dawce 750il z 99r z tym systemem z UK.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar robert1903
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    510
    BMW
    e38 740iA Alpina
    Skąd
    Łódź
    No różnica jest diametralna w kosztach wymiany amortyzatora :)

  3. #3
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez 525d Zobacz posta
    Mam takie pytanie mam e38 z 95r mam tam normalne zawieszenie, chciałem zapytać osoby które jeździły e38 na normalnym zawieszeniu i na tym z edc czy różnica w komforcie jest tak duża, że warto było by wsadzić cały ten system. Mogę mieć w sumie dawce 750il z 99r z tym systemem z UK.
    to proponuje wrzucić swoje graty do longa i mieć wypas bez masakrycznej roboty rozsądniej i taniej zostaje kwestia wujka heńka z młotkiem szlifierką i numeratorem w ręku tak na poważanie to bardzo rozbudowany system i nie słyszałem aby ktoś tego dokonał ale mogę być w błędzie

  4. #4

    Post

    Miałem 740 '95 na zwykłym zawiasie i 750 '00 z S EDC i powiem tak- różnica niewielka, żeby nie powiedzieć że żadna. Ok, przy wyższych prędkościach, jak chcesz trochę pozapieprzać po zakrętach to może i trochu lepiej się to klei drogi jak włączysz system, ale i tak szału nie ma, Żeby dokładać ten system- moim zdaniem nie warto. Koszt amorów S EDC spory. Od dawna nie śledzę tematu, ale kilka lat temu jak miałem 750 i omawialiśmy tą kwestię na forum, pojawiały się głosy, że przy przeglądzie na trzepaczkach przekłamuje odczyty, więc ciężko stwierdzić sprawność. W sensie że amor może być wyrypany, a będzie pokazywało że jest ok. Do tego lubią się w nich wysypywać uszczelniacze i leje z nich oliwą. Ori z ASO kosztowały coś ponad 2tyś za sztukę, ale może się coś zmieniło. O zamiennikach wtedy nie słyszałem, a za oryginalny z ASO zaśpiewali mi, o ile dobrze pamiętam 2800 PLN za sztukę (u mnie padł tylny). Co w chwili obecnej, gdzie E38 kosztują powiedzmy średnio 15-25tyś, jest ceną z d... No chyba że potaniały, ale nie sądzę. Gdzieś nad morzem (Gdynia/Gdańsk czy coś takiego) jest firma która je regeneruje, ale też trzeba dać kilka stówek za sztukę ( coś mi świta cena 500-600zł/szt), a gwarancje dadzą może max na 6 miesięcy. Ja bym się w to nie bawił
    Ostatnio edytowane przez Jey ; 26-08-2014 o 18:01
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    Dzięki za odpowiedzi pytam, bo jeździłem w tym tygodniu 3 e65 ze zwykłym zawiasem i byłem nad morze z kumplem po poliftowe e65 z edc i DD i to nie te same auta, to kolegi po prostu płynie a tamte sa takie zwykłe. Myśle że to sprawa edc.

  6. #6
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    [QUOTE=Jey;444429]Miałem 740 '95 na zwykłym zawiasie i 750 '00 z S EDC i powiem tak- różnica niewielka, żeby nie powiedzieć że żadna. Ok, przy wyższych prędkościach, jak chcesz trochę pozapieprzać po zakrętach to może i trochu lepiej się to klei drogi jak włączysz system, ale i tak
    szału nie ma,
    Jey tez miałem 740 z 95 bez systemu a teraz 750il z edc i poza tym że czasem sam się utwardza system edc robi robotę
    zmienia auto z rozbujanej limuzyny w twarde taczki nie miałem okazji jeździć na gwincie w e38 ale po wymuszeniu maksymalnych ustawień s/edc miałbym pewnie dość podobne odczucia

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Ja powiem tak. Sensu montowania tego do auta bez systemu nie widzę. Ale jeżeli auto jest w to wyposażone to nie jest to głupi bajer.

    Po wciśnięciu przycisku przynajmniej u mnie auto robi się twarde jak cholera. Na zakręcie ledwo się przechyli. Wg mnie fajna opcja. Ale przeraża koszt naprawy.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Ja miałem w jednej i nie widziałem w ogóle różnicy. Ja nawet nie widzę różnicy przy działaniu Dynamic Drive u mnie ;)

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Ja miałem w jednej i nie widziałem w ogóle różnicy. Ja nawet nie widzę różnicy przy działaniu Dynamic Drive u mnie ;)

    To może nie działa.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Hmm a co tam ma nie działać ;) Dobrze sie drogi trzyma, ale żeby to jakieś mega super było to nie powiem. Błąd nigdy żadnego błedu nie wykazał dotyczącego DD, wiec opstawiam że działa :)

Podobne wątki

  1. [opony] czy to ma sens w e38
    Przez vramzes w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-02-2014, 20:25
  2. czy jest sens
    Przez 100szczesny w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-12-2012, 12:33
  3. Sens zmiany e38 na e65, jest czy go nie ma?
    Przez Saillupus w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 21:32
  4. Sprężyny przednie.Czy jest sens je wymienić na nowe?
    Przez Megablast73 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 08:51
  5. [opony] 6,5 mm na zime??czy jest sens...
    Przez JACEKK. w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2010, 11:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •