Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Wątek: Nierówna praca silnika po przejeżdżeniu baku na benzynie M60B30

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    Cytat Zamieszczone przez SkeYT Zobacz posta
    sprawdź kolego to ciśnienie paliwa zanim rozłożysz "pół silnika"....
    a co ma ciśnienie na listwie do tego że mu pracuje już nawet nierówno na gazie?? obstawiam że to układ elektryczny tzn iskra szwankuje ze wzg na stojący olej na ostatnich dwóch świecach żeby to sprawdzić najlepiej odkręcic plastikową osłonkę cewek od strony pasażera i zobaczyć czy jest olej w otworze świecowym na najbliższej świecy od szyby myślę że to jakieś 5 minut roboty ;) a żeby mu wtrysk zawiesiło na otwartym bo tak by musiało to być żeby go zalewało aż tak mocno to marne szanse. No a wypadające zapłony na 2 do 4 cylindrów na zimnym silniku spowodowane przebiciami związane ze stojącym olejem i odrazu masz zapach wachy w aucie bo paliwo leci w tłumik i powoli odparowuje ;)
    Ostatnio edytowane przez _michaś_ ; 20-08-2014 o 19:26

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    213
    BMW
    Jest 740iL 1995 r. Ex: e38 730i, e38 735i, E39 523i,E36 320i cabrio
    Skąd
    Warszawa
    Dokładnie michaś, miałem tak w M60 i w obecnym M62 tez ten sam problem. Uszczelki dałem reinza z uwagi na fakt że w moim aso chcieli ok150zl za strone mimo, że na bmwstore widnialo niecalo 100zl. No i oczywiscie te okragle pod sruby bo one tez dwarde jak plastik są. To taka podstawa do poprawnej pracy tego silnika


    Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
    xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    dziwię ci się kolego bo z tego co widzę jesteś z Warszawy i u Was tak jak i u nas jest Bawaria Motors Poland, a Oni są do ugadania i potrafią się ułożyć pod klienta i dla klienta. Wynika to z tego, że mają taki plan przewidziany tzn co miesiąc muszą wyrabiać ileś % sprzedaży więcej na częściach, samochodach itd by dostawać premie jak zjadą poniżej planu to nie ma premii, a naliczają ich od ilości a nie od zarobionych pieniążków więc sprzedaż ich bardzo interesuje ;). Może wystarczyło pogadać by wpisali ci zakup za gotówkę na jakiegoś strategicznego klienta i miałbyś załatwione maksymalne zniżki ;) ostatnio miałem na rachunku jakiegoś z pod wawy ;) mogę spróbować gdzieś odszukać rachunek i ci go podać na priv ;) do x5 części do kapy głowic miały kosztowac 5600zł a na niego kosztowały 2870 ;) jak widzisz jest różnica ;) oczywiście oni mają grupy od a do d bodajże ( nie pamiętam dokładnie teraz) największe zniżki na mechaniczne części najmniejsze na elektryczne. Oprócz tego jest jeszcze coś takiego jak stoki magazynowe hehehe to jest najpiękniejsze bo mają np możliwość pozbycia się stanów magazynowych po kosztach albo nawet i poniżej, tak załatwiłem hamulce kompletne do 750 e38 i maty podgrzewające do sportowych foteli za grosze ;) Więc jak widzisz trzeba dogadać się z obsługą części zamiennych ;)

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    213
    BMW
    Jest 740iL 1995 r. Ex: e38 730i, e38 735i, E39 523i,E36 320i cabrio
    Skąd
    Warszawa
    Brałem na prymasa bo tam mam najbliżej ale teraz bede wiedzial gdzie po graty latać dzięki za info


    Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
    xxxxxxxxxxx (MOD edit) dysponuję blokadami rozrządu M60, M62, M62TU

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    Vlad sprawdziłeś ten olej na tych świecach?

  6. #26
    Początkujący Użytkownik Awatar Vlad
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    30
    BMW
    E38 3.0 V8
    Skąd
    Wrocław
    _michaś_ dzieki, zabiore się za to, nie miałem wcześniej fizycznie czasu ale chyba w ten weekend do tego siądę i zajrzę czy nie ma tam oleju. wymieniałem świece na warsztacie miesiąc temu ale nie zgłoszono mi problemu zalanych świec ani puszczających uszczelek więc to na razie wykluczyłem, aczkolwiek twoja teoria z tym własnie problemem jest dalece prawdopodobna więc trzeba i tak tam zajrzeć :)


    druga sprawa - to co pisałeś o reduktorze i odpalaniu - mam dokładnie tak jak piszesz, tj. jak na ciepłym silniku odpala z gazu to długo kręcę a rano na benzynie odpala na dotyk,
    na ciepłym jest tak, że po chwilowym, max kilkuminitowym postoju odpalę normalnie, ale jak postoi godzinkę a jest nadal ciepły to na LPG kręci i kręci....

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    no to kolego inaczej bierzesz kleszczyki np szczypce zaciskasz przewód podciśnienia wchodzący do reduktora trzymając zaciśnięte zapala ci ktoś autko przegazowuje i patrzysz czy nadal trzęsie jak tak to nie tu przyczyna jak przestało trząść tzn dostaje lewe paliwo do kolektora czyli gaz przez pękniętą membranę w parowniku czyli albo wymiana kompletu naprawczego parownika albo nowy parownik. i może ci trząść jak masz to strzelone i możesz mieć dużą dziurę na początku pedału gazu. ten wężyk tak zaciskasz z wyczuciem zeby nie rozwalic ale na tyle mocno żeby nie latało nim powietrze albo odłącz od parownika go i zatkaj palcem ten wąż parownikowi na sekundę nic się nie stanie ;)

  8. #28
    Początkujący Użytkownik Awatar Vlad
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    30
    BMW
    E38 3.0 V8
    Skąd
    Wrocław
    dobry pomysł, tylko szybkie pytanie - mam to wykonać na benzynie czy na LPG ?

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    na pb kolegi pomysł chce pokazać czy membramy w parowniku są sprawne, Vlad masz podlączone automatyczne odpalanie z gazu w przedziale jakiś temperatur? dodam od siebie że czym silnik zimniejszy tym dłużej na lpg będzie ci odpalał,poszukaj tematu kolegi "shebi" może on cię naprowadzi na dobry trop pzdr

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar _michaś_
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    263
    BMW
    730i
    Skąd
    Ruda Śląska
    Widzisz problem leży w tym ze nie ważne na czym jedziesz to przez szczeloną membranę i tak dostajesz gaz dopóki nie zaślepisz podciśnienia. Wiec odlacz wężyk zatkaj go palcem odpal na benzynie przegazuj żeby resztki z kolektora przepalilo chwile potrzymaj na 2000 do 3000 i puść na wolne i zobacz co i jak, lub zakręć totalnie butle i odpal na paliwie

Podobne wątki

  1. Nierówna Praca silnika m60b30 V8
    Przez Hen w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-07-2014, 10:04
  2. [silnik] M30B35 nierówna praca na benzynie
    Przez matiswidnica w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-11-2013, 20:40
  3. Nierówna praca silnika
    Przez Kuki w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 23:38
  4. nierowna praca silnika na benzynie i LPG
    Przez michu740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-05-2010, 20:31
  5. nierowna praca silnika na benzynie i na LPG
    Przez michu740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 15:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •