Miałem możliwość zamiany swojej 7er na Porsche... Mam mieszane uczucia. Jak ktoś ma jakieś przydatne info. to proszę pisać. Wiem że silniki v8 były awaryjne a jak jest z 3.2 v6?
Miałem możliwość zamiany swojej 7er na Porsche... Mam mieszane uczucia. Jak ktoś ma jakieś przydatne info. to proszę pisać. Wiem że silniki v8 były awaryjne a jak jest z 3.2 v6?
Ostatnio edytowane przez Jakub ; 11-08-2014 o 18:03
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Bezi miał Cayenne ale wersję Turbo wiec może coś napisać o tym modelu.
Ja bym nie zamieniał na Twoim miejscu :)
Była to wersja v8 340KM , troche poczytałem i jednak odmówiłem. Wiele osób miało praktycznie problem z 1 cylindrem, czy to wersja z turbo czy bez. Z tego co wiem to Bezi tez robił 1 cylinder...
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ja jechałem autem Beziego kiedyś
Po tym chipie autko zap... niesamowicie - fakt
Ale problem był z ... zatrzymaniem!!!!
Nie wiem czy jego egzemplarz miał tak słabe hamulce czy wszystkie tak mają ale heble masakra
Auto jest spore i ciężkie więc but musi być konkret a ja tam na hamulec a to jedzie - i to mnie zniechęciło do aut typu Cayenne
Co do wizualizacji i komfortu jest ok choc te przednie fotele wygladaja jak stołki w kuchni :) smieje się za każdym razem jak je widzę
Co do ewentualnych zamian??? Hmmm ja bym nie zamienił ale decyzja jest Twoja
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Silnik V6 w Cayenne, to ta sama jednostka co w Touaregu i Phaetonie, zwykłe benzynowe V6, raczej bez awaryjne. Później było 3.6 V6, jednak to już FSI i trochę problemów ma! Ja bym zmienił E65 na Cayenne ;) jak nie będziesz chciał daj znać, może gość będzie chciał mojego Phaetona ;)
Silniki V6 a V8 plus Bi-turbo to inna liga.
O ile 3.2 V6 jeszcze jest do ogarnięcia w normalnych pieniądzach to silniki Turbo to juz finansowa studnia.
Natomiast zadbane V6 3.2 to jest całkikem ciekawy silnik. Z tym że do tego auta musi (jak dla mnie) iśc system pneumatycznego zawieszenia, bez tego to jest taczka.
Problemu z ciyndrami były raczej w wersji V8 czy to z turbo czy bez.
Bierze się to stąd że V8 posiada nikasil na cylindrach i on lubi się ścierać.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
Ja bym chyba też nie zamienił. Swego czasu podobało mi się Cayenne ale teraz mam wrażanie że ta pierwsza wersja jest już z wyglądu przestarzała w stosunku do E65, mimo że E65 też ma swoje lata już. To oczywiście moja opinia.
Wg mnie do masy cayenne v6 jest za słabe . A nikasil w BMW też jest albo raczej był stosowany i żyć z tym idzie. Hamulce też można przerobić pytanie czy przemawia do ciebie bryła wozu i wwrażenia jakie daje z jazdy
No ale włsśnie nikasil na V8 od Porsche to był problem.
Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."
pierwsze wersje Cayenne czyli przedlifty miały problemy ze stabilnością przy wyższych prędkościach. Na zakrętach też zawiesznie nie spisywało się najlepiej, gdyż cayenne ma bardzo wysoko środek ciężkości.
Ja kupując SUVa dla siebie też się zastanawiałem nad Cayenne Turbo, ale jednak wybór padł na X5 iS. X5 prowadziło się znacznie lepiej niż cayenne czy touareg. Do tego wnętrze w cayenne i wspomniane wyżej stołki nie dość że brzydkie to jeszcze słabo wygodne.
Ja bym 7 e65 na suva nie zamienił. Dokupić jako drugie to ok, ale na trasie to zdecydowanie fajniej śmigać 7er...
było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r