Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 41

Wątek: ZMIANA KLUCZYKA W E38 na poliftowy

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    moja "stara" jest z "07,99r i ma jeszcze jak na złość stary typ kluczyka, więc zamówiłem ten za 120+vat, dotnę grot i przełożę transponder, mam nadzieje że nie będzie problemu z zakodowaniem.


    Jakby ktoś pytał jak się u nich kupuje kluczyki, to po prostu składamy zamówienie mailem lub smsem z adresem wysyłki i oni wysyłają za pobraniem.

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Kluczyk dotarł dzisiaj o 7mej, jakość wykonania? hmm plastik twardy odnoszę wrażenie, że będzie się rysował. Grot ciężki koloru jak oryginał (nie wiem czy to ma znaczenie) złotawy.
    Całość z przesyłką pocztexem za pobraniem kosztowała 140zł, więc cudów nie ma co wymagać.

    Naklejka z logiem kiepska, już na wierzchniej stronie folia się zadarła i schodzi, klej też ubogi ale może będzie trzymał.
    Po otwarciu kluczyka na płytce po stronie transpondera nalot jak po superglue, transponder przyklejony chyba na superglue bo też ma nalot jak i podstawka kluczyka, na szczęście udało się go oderwać.
    Stary transponder trzeba będzie przykleić na taśmie dwustronnej i z wierchu też dać taśmę by nie dotykał bezpośrednio płytki.
    Płytka niby ma miejsca mocujące w obudowie by nie latała ale nie jest na wcisk, po prostu się ją kładzie w obudowie. Po wyjęciu transpondera włożeniu płytki i zamknięciu obudowy nic nie lata

    Otwieranie i zamykanie kluczyka/obudowy łatwe i sądzę że jak nie będziemy tego robić raz dziennie t będzie dobrze trzymać. Obudowa jest dobrze spasowana i nie trzeszczy nie skrzypi nic nie odstaje.

    Teraz czeka mnie docięcie i mam nadzieje że da się zakodować.

  3. #23
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Zakodować można bez docięcia ale transponder musi być w starym kluczu aby go przekręcić.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Ja dotnę kluczyk, przełożę transponder i zacznę kodować, teraz jestem w pracy a samochód w domu więc i tak nie zaprogramuje wcześniej.

    Proszę napisz jeszcze czy kodowanie powiedzie się jak przekręcę kluczyk na 1 ten nowy gdzie elektronika nie była kodowana, czy muszę zacząć kodować od starego kluczyka który działa z centralnym. Przed kodowaniem chyba muszę wcześniej zamknąć i otworzyć samochód z pilota by aktywować kod ?

  5. #25
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Poszukaj info na temat kodowania pilotów. Temat milion razy poruszany. Kosztują klucz za kluczem.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    W instrukcji mam kodowanie i wiem co i jak, tylko zastanawiałem się czy uda się kodować czysty klucz jako pierwszy czy zacząć już od zakodowanego, co instrukcja nie podaje. Ale mniejsza o to, albo zawsze można spróbować kodować drugi jako pierwszy

  7. #27
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Nie ma znaczenia kolejność.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Grot docięty, chociaż mam mieszane uczucia bo kowal dłutem zrobiłby to lepiej
    elektronika zakodowana za pierwszym razem, kluczyk działa. Parę godz w kieszeni z oryginalnym kluczykiem i już ma jedna rysę na obudowie

    A teraz jego wady, tzn wady nieoryginalnych kluczyków: wspomniana rysująca się obudowa no i najważniejsze .... w takim kluczyku nie działa zamykanie klapy bagażnika. Wiedziałem o tym kiedyś ale zupełnie zapomniałem przed kupnem.
    Czy wyjściem z takiej sytuacji byłoby kupienie ori kluczyka rombu i przełożenie z niego elektroniki tak by klapa działała. Tylko jak poznać romby z osobną kością transpondera i czy kształt elektroniki by pasował ?

  9. #29
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Żaden oryginalny romb nie ma oddzielnie kości transpondera. Da się użyć oryginalną elektronikę ale traci się ładowanie ze stacyjki.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Ups, nieciekawie, ratovnik chyba pisał o nieoryginalnych kluczykach.

    Czyli można kupić oryginalny kluczyk, przełożyć środek do podróby i będzie działać.
    Czy można wyrzucić akumulatorek zasilający elektronikę i zastąpić go baterią z przedlifta?
    Czy dwa transpondery w jednym kluczyku nie będą kolidować w jakiś sposób ze sobą?

Podobne wątki

  1. [ elektronika] Wkodowanie pilota, zmiana kluczyka,
    Przez Johnny_Bravo w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 15:17
  2. [ pozostale] zmiana kluczyka e38
    Przez oizo_pl w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 06:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •