We wszystkich e65/e66 był teoretycznie ten sam model skrzyń czyli 6 biegowa skrzynia ZFa.

Różnią się drobnymi szczegółami ale to cały czas ta sama konstrukcja.

Jeżeli chodzi o koszty części do silników benzynowy N62 to są takie same bo silniki te różniły się w 95 % tylko pojemnością.

Montaż nowej instalacji PRINS VSI to 7 tysięcy zł.

Koszt mojej rury waha się w przedziale 1000 zł, tutaj bardziej bym się martwił uszczelniaczami.




Po własnych doświadczeniach mogę jednak napisać ze e65 nie jest idealnym samochodem do jazdy po małym mieście jeżeli to będzie 60% jego eksploatacji.

W moim przypadku w ciągu dziennej jazdy silnik nawet nie zdąży się rozgrzać a auto już stoi na parkingu.

Taka eksploatacja jest na pewno bardziej mecząca dla silnika niż trasy bo e65 to typowa limuzyna do podróżowania.



Pytasz w jednym temacie o wszystko co zostało w dziale e65 napisane już mnóstwo razy.


Nie daj się naciągnąć przy zakupie na jakiegoś "sztrucla" z cofniętym licznikiem bo ryzyko jest duże a na wszelki wypadek nie sprzedawaj za szybko e32 bo możesz za nią szybko zatęsknić


Jednym słowem przy zakupie e65 trzeba mieć na pewno szczęście i rezerwy finansowe, dużo większe niż w e32 i e38 żeby to auto utrzymać w dobrym stanie technicznym.