Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Wątek: Zakup BMW e65 po lifcie - trochę informacji.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    BMW RuLeZ Mod Awatar Bezi
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5,299
    BMW
    BMW G11 740xD , BMW e46 325CI Cabrio
    Skąd
    Wrocek City
    Cytat Zamieszczone przez Bingo Zobacz posta
    Silniki w tych wozach nie są stworzone do LPG. Montaż w nich gazu nie jest łatwy i wymaga dobrej diagnostyki ,dobrego sprzętu i najlepiej hamowni.Ciężko się je stroi z uwagi na brak podciśnienia w kolektorze.
    Z tego co mi od kilku lat wiadomo (nawet z własnego doświadczenia) to w tych silnikach LPG chodzi bardzo ładnie. Montaż nie jest najtrudniejszy. Hamownia zupełnie nie potrzebna ( przy dobrym gazowniku).
    Mówię o silnikach w 735i ora745i .
    Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa
    Pewnie - dla przeciętnego Kowalskiego wszystko co pali i jeździ jest OK. Problem w tym ,że potem trafia taki zagazowany pojazd na diagnostykę i jest problem. W gorszym wypadku naprawia się potem głowicę albo lokalizuje dziurę w tłoku :) Zagazować można wszystko ale nie w każdym samochodzie jest łatwo wszystko dobrze zestroić żeby działało bez szkody dla innych podzespołów. Z uwagi między innymi na Valvetronic dobre ustawienie w pełnym zakresie obrotów jest możliwe właściwie tylko na hamowni bo w ruchu jest to niemożliwe. Nawet sterowniki z automatyczną adaptacją nie do końca się sprawdzają.W większości przypadków mieszanka jest za uboga. Dodatkowo żeby nie mieć problemów konieczna jest okresowa kontrola sprawności wtryskiwaczy. Nowe silniki są napakowane elektroniką i w odróżnieniu od Żuka są wrażliwe na jakość benzyny a co dopiero na LPG. Oczywiście to moje zdanie i bez urazy ale nie poddałbym przeróbce takiego silnika na LPG.

  3. #3
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,987
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Wszystkie silniki benzynowe serii e65 / e66 oprócz V12 bardzo dobrze współpracują z LPG pod warunkiem ze jest to dobrze dobrana instalacja, prawidłowy montaż i regulacja.

    Od takich wypowiedzi rodzą się potem jakieś niepotrzebne mity.

    Jeżdżę od 5 lat 745i z instalacja PRINS VSI - bez najmniejszych problemów.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Greg38 z tego co kojarzę też jeździ już pare lat na LPG w 745i i jakoś nic się nie dzieje.

  5. #5
    BMW RuLeZ Mod Awatar Bezi
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    5,299
    BMW
    BMW G11 740xD , BMW e46 325CI Cabrio
    Skąd
    Wrocek City
    Ja jeżdziłem lata 735i na LPG sterownik Stag dla V8 (nie pamiętam jaki) plus wtryskiwacze Hana miałem. Instalka zakładana w 2008r ja jaździłem 2 lata , po sprzedaniu z tego co mi wiadomo przez 2 lata u następnego właściciela było wszystko OK.
    Oczywiście okresowe przeglądy plus wymiany filtrów o czasie.
    Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar JustBringIt#
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    443
    BMW
    E38 728iA 99'
    Skąd
    OP

    Post

    Okey, a jak z częściami i ogólnie częstotliwością napraw pomiędzy 4.0 V8 306KM a 3.0d 231 km ? Oraz koszty założenia LPG na dzień dzisiejszy ?

    jak ocenilibyście ten egzemplarz ?

    http://allegro.pl/bmw-740-310ps-masa...470227976.html ?


    czy jest jakaś konkretna różnica między kosztem części oraz spalaniem pomiędzy silnikami 4.0 V8 a 4.8 V8 ( 750i ) ?

    i ten do oceny:

    http://otomoto.pl/bmw-750-long-sekwe...C30894556.html
    Ostatnio edytowane przez JustBringIt# ; 30-07-2014 o 13:46

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jaro_alfa
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    591
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Bełchatów
    Cytat Zamieszczone przez JustBringIt# Zobacz posta
    Okey, a jak z częściami i ogólnie częstotliwością napraw pomiędzy 4.0 V8 306KM a 3.0d 231 km ? Oraz koszty założenia LPG na dzień dzisiejszy ?

    jak ocenilibyście ten egzemplarz ?

    http://allegro.pl/bmw-740-310ps-masa...470227976.html ?


    czy jest jakaś konkretna różnica między kosztem części oraz spalaniem pomiędzy silnikami 4.0 V8 a 4.8 V8 ( 750i ) ?

    i ten do oceny:

    http://otomoto.pl/bmw-750-long-sekwe...C30894556.html
    Ten drugi mi się bardziej podoba, choć nie ma z tyłu elektryki foteli. Dowiedziałbym się też, czy te egzemplarze mają L7, bo z opisu to nie wynika, a jeśli nie mają, to będzie Ci tego bardzo brakować. Ja byłem załamany, jak po kupnie posłuchałem muzyki, wcześniej będąc przekonanym, że takie auto z założenia ma fajne brzmienie. Potem musiałem dołożyć Logica.

  8. #8
    Początkujący Użytkownik Awatar Pitu888
    Dołączył
    Mar 2014
    Posty
    40
    BMW
    e66 750iL
    Skąd
    Pruszcz Gdański
    Kolego ten 750 long należy do mnie:)
    jeśli chodzi o spalanie to mój pali 20gazu,
    miałem wcześniej e65 735i paliła w okolicy 15 oczywiście, wszystko zależy od stylu jazdy,
    jak się jeździ delikatnie to 15 też jest realną wartością do osiągnięcia,
    a jeśli chodzi o to, czy diesel czy, benzyna to myślę, że to kwestia indywidualnego podejścia,
    diesel chcesz, czy nie w okolicy 12 będzie palił chyba, że będziesz jeździł dziadkowym stylem jazdy
    w stosunku ilość paliwa do ceny to nie wiem jakbym musiał jeździć swoją bawarą, żeby mi spaliła 27litrów gazu żeby dorównać,
    do średniego spalania dieselka, wiem co mówię bo mój brat ma e65 w dieselu i bez czipa ten samochód słabo sobie radzi (w porównaniu do e66 750) jak kiedyś miał po czipie na 280KM to już było w miarę wystarczająco,
    jeśli szukać benzyny to trzeba zwrócić uwagę na przebieg 160tyś i wielokrotność niech, ktoś potwierdzi że zmienił rurkę(usunął wyciek płynu chłodzącego) jeśli tego nie zrobił przygotuj kwotę ok 6tyś w zapasie jakby poszło;) (ASO 12tyś)
    nie wiem jak masz pytania to kontaktuj się na priv albo dzwoń na numer podany w ogłoszeniu (w treści, nie komisowy) nie musisz wziąć mojej bo zresztą chyba będę rezygnował ze sprzedaży, za dobrze mi się tym autem jeździ planuję zmienić mu kolor plastidip'em na jakąś "jarzeniówkę" i jeździć dalej,bo w sumie nie ma na rynku nic ciekawszego niż to co mam;)
    koszta 7 nie są jak w polonezie, ale i wygoda trochę inna, także jak nie chcesz się na minę wpakować to dobrze sprawdź przed zakupem;)

    Cytat Zamieszczone przez jaro_alfa Zobacz posta
    Ten drugi mi się bardziej podoba, choć nie ma z tyłu elektryki foteli. Dowiedziałbym się też, czy te egzemplarze mają L7, bo z opisu to nie wynika, a jeśli nie mają, to będzie Ci tego bardzo brakować. Ja byłem załamany, jak po kupnie posłuchałem muzyki, wcześniej będąc przekonanym, że takie auto z założenia ma fajne brzmienie. Potem musiałem dołożyć Logica.


    mój egzemplarz logic7 ma;) ale i tak basu troszkę brakuje, dźwięk jest ładny czysty ale, jeśli chodzi o bas to BANG&OLUFSEN, jest o niebo lepszy tyle, że e65/6 nie ma chyba w opcji ja słuchałem w 650 z 2012roku...dlatego zapewne pójdzie u mnie jakaś wymiana subwooferów pod taboretami na coś lepszego;)


    Edytuj posty!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 03-08-2014 o 22:57
    750iL bez kagańca i jest radość z jazdy...

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Miałem 4.0 v8 bez gazu i spalanie praktycznie takie samo jak 4,8 v8 więc teraz brałbym 750i. Ceny części chyba takie same bo to praktycznie te same motory.

  10. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    40
    BMW
    BMW E66 lift 750i
    Skąd
    Leżajsk
    Wziąłbym ze względu na to ,ponieważ miałem mniej złych przeżyć z silnikami benzynowymi niż z ropniakami.Problemy z turbinami,egr,zawory podciśnienia częste miałem problemy z tym.
    Przeglądając temat BMW E65 często opisywane są problemy właśnie silnika 3.0D i to bym właśnie wziął pod uwagę i się tym zainteresował,chociaż wiadomo użytkowników 730i jest mniej.To jest tylko moje skromne zdanie.
    Co do lpg się nie wypowiem,bo nie miałem z tym doświadczenia.

Podobne wątki

  1. [pozostale] zakup e65
    Przez rdboy w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 02-08-2014, 15:09
  2. zakup e65
    Przez szu730 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 22:54
  3. BMW E38 735i Krajowy -potrzebuję informacji - chcę kupić
    Przez Daniel 5 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 17:11

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •