Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 57

Wątek: Cisnienie oleju ,, silnik rozgrzany i wolnye obroty.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    a ponoć go odradzają bo potrafi przy większym ciśnieniu się zwinąć i zassać :)

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Przy tegorocznej wymianie oleju zalozony mialem filtr KNECHT`a i to on powodowal zapalanie sie kontrolki... FILTRON narazie jezdzi krotki okres i jest wszystko oki, zobaczymy jak sie spisze przez caly "sezon"

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Panowie a powiedzcie mi czemu nie zakładacie orgin.filtrów bmw ???? One nie gryzą ceną a jakościa są najj
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    To może inaczej, a jaka firma robi ori filtry? ja np do ASO mam 60km (w stronę w którą praktycznie nie jeżdzę) i to mnie zniechęca, tak samo jak przez neta

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Kup kolego sobie np.na bmw store.Bez wychodzenia z domu a ceny normalne.Jak ci sie nie chce jechać te 60km. to ryzykuj dalej z filtrami.Nie jedna osoba sie przejechała na filtronach.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Pisałem że mam Knecht, a to nie jest aż takie ryzyko.

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Knecht jest ok.Moze zmiana oleju i odrywający sie nagar w silniku zatyka wcześniej filtr oleju
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Tak czy inaczej, ja założę ten Knecht pojeżdżę trochę i potem zmienię na ori BMW, szczególnie, że teraz będę robił płukankę pro-tec i zalewał nowy synpower extreme mst.

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    116
    BMW
    E 38 750 iL
    Skąd
    Strzegom
    Witam, w moim BMW 750 96' zapala mi sie kontrolka ciśnienia oleju...przy zakupie nie zapalała sie wcale ponieważ kable były przetarte...po zlutowaniu kontrolka sie zawsze zapala i gaśnie przy starcie silnika ....jednak czasem podczas jazdy ponownie sie zapala...silnik pracuje równo i cicho nie dochodzą z niego niepokojące dźwięki...stan oleju na bagnecie jest ciagle ten sam ...oczywiście wymieniałem czujnik nawet dwa inne wkładałem i ciagle to samo...dziś byłem zbadać ciśnienie manometrem i okazało się że na wolnych obrotach ( silnik był rozgrzany) wskazówka manometru w ogóle ani drgnie....natomiast jak dodaje gazu ładnie idzie do góry i przy ok 4000 tys wskazywała 2 bary....rozbierać pompe oleju?...założyć nowy filtr?...czytałem że jest w filtrze jakiś zaworek odpowiadający za ciśnienie na wolnych obrotach...proszę o pomoc....dodam jeszcze że z takimi objawami zrobiłem trase ponad 500 km powrotną z miejsca zakupu i gdzies drugie tyle w okół komina...

  10. #10
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Zadaj sobie pytanie ile tak jeździł poprzedni właściciel. Przy 4 tyś powinno być około 4 barów. Na wolnych między 1, a 2. Czujnik zapala się przy niej niż 0.5 bara. Zakładam, że pompa oleju ma luźne śruby, a jej łańcuch lata luźno jak żyd po sklepie. Da się to poskręcać i ustawić, tylko pytanie po co, oddać auto i nie martwić się w cholerę, czy panewki wytrzymają jeszcze rok lub miesiąc.

    Może być jeszcze gorzej, jakaś rysa na łożyskowaniu wału. Ewentualnie pękła sprężyna zaworu przelewowego w pompie oleju. Silnik może jeszcze wydawać się ok, ale zdejmiesz pokrywy zaworów, a tam będą wytarte wałki.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 19-03-2015 o 18:29
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. falują obroty silnik m60b40 i dziwne błędy
    Przez hektorek106 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-11-2013, 09:37
  2. [elektronika] zapala sie komunikat niskie cisnienie oleju
    Przez tomaszzabrze w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 01-05-2013, 17:12
  3. [mechanika] cisnienie oleju
    Przez ups00 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 13-04-2010, 09:38
  4. [mechanika] cisnienie oleju
    Przez Ącki w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-03-2010, 19:10
  5. Niskie cisnienie oleju
    Przez lewy011 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-04-2009, 20:32

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •