a ponoć go odradzają bo potrafi przy większym ciśnieniu się zwinąć i zassać :)
a ponoć go odradzają bo potrafi przy większym ciśnieniu się zwinąć i zassać :)
Przy tegorocznej wymianie oleju zalozony mialem filtr KNECHT`a i to on powodowal zapalanie sie kontrolki... FILTRON narazie jezdzi krotki okres i jest wszystko oki, zobaczymy jak sie spisze przez caly "sezon"
Panowie a powiedzcie mi czemu nie zakładacie orgin.filtrów bmw ???? One nie gryzą ceną a jakościa są najj
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
To może inaczej, a jaka firma robi ori filtry? ja np do ASO mam 60km (w stronę w którą praktycznie nie jeżdzę) i to mnie zniechęca, tak samo jak przez neta
Kup kolego sobie np.na bmw store.Bez wychodzenia z domu a ceny normalne.Jak ci sie nie chce jechać te 60km. to ryzykuj dalej z filtrami.Nie jedna osoba sie przejechała na filtronach.
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Pisałem że mam Knecht, a to nie jest aż takie ryzyko.
Knecht jest ok.Moze zmiana oleju i odrywający sie nagar w silniku zatyka wcześniej filtr oleju
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Tak czy inaczej, ja założę ten Knecht pojeżdżę trochę i potem zmienię na ori BMW, szczególnie, że teraz będę robił płukankę pro-tec i zalewał nowy synpower extreme mst.
Witam, w moim BMW 750 96' zapala mi sie kontrolka ciśnienia oleju...przy zakupie nie zapalała sie wcale ponieważ kable były przetarte...po zlutowaniu kontrolka sie zawsze zapala i gaśnie przy starcie silnika ....jednak czasem podczas jazdy ponownie sie zapala...silnik pracuje równo i cicho nie dochodzą z niego niepokojące dźwięki...stan oleju na bagnecie jest ciagle ten sam ...oczywiście wymieniałem czujnik nawet dwa inne wkładałem i ciagle to samo...dziś byłem zbadać ciśnienie manometrem i okazało się że na wolnych obrotach ( silnik był rozgrzany) wskazówka manometru w ogóle ani drgnie....natomiast jak dodaje gazu ładnie idzie do góry i przy ok 4000 tys wskazywała 2 bary....rozbierać pompe oleju?...założyć nowy filtr?...czytałem że jest w filtrze jakiś zaworek odpowiadający za ciśnienie na wolnych obrotach...proszę o pomoc....dodam jeszcze że z takimi objawami zrobiłem trase ponad 500 km powrotną z miejsca zakupu i gdzies drugie tyle w okół komina...
Zadaj sobie pytanie ile tak jeździł poprzedni właściciel. Przy 4 tyś powinno być około 4 barów. Na wolnych między 1, a 2. Czujnik zapala się przy niej niż 0.5 bara. Zakładam, że pompa oleju ma luźne śruby, a jej łańcuch lata luźno jak żyd po sklepie. Da się to poskręcać i ustawić, tylko pytanie po co, oddać auto i nie martwić się w cholerę, czy panewki wytrzymają jeszcze rok lub miesiąc.
Może być jeszcze gorzej, jakaś rysa na łożyskowaniu wału. Ewentualnie pękła sprężyna zaworu przelewowego w pompie oleju. Silnik może jeszcze wydawać się ok, ale zdejmiesz pokrywy zaworów, a tam będą wytarte wałki.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 19-03-2015 o 18:29
pozdrawiam Bartek