Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: M62 4.4 Instalacja gazowa chce włożyć sam.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    71
    BMW
    e34 540i/e30cabrio
    Skąd
    MD/ KRK

    Post M62 4.4 Instalacja gazowa chce włożyć sam.

    Witam wszystkich :)

    Posiadam bmw z silnikiem m62 v8 4.4 bez vanos i zamierzam do niej założyć instalacje sekwencyjną rozmawiając z wieloma warsztatami i nie tylko zamierzam założyć ja samodzielnie z tego i tylko tego względu ze większość warsztatów chce za założenie od 3500zł do 5500 za tą sama instalację. rozbieżność cenowa bierze sie z tego ze jeden warsztat chce za usługę 2500zł a drugi 1000zł Nie wiem za co no ale ok. Korzystając z tego ze jestem Mechanikiem i zajmuję sie bmw na codzien nie mam zamiaru komuś bulić kasy za coś czego i tak nie zrobi dobrze bo z tych najlepszych też nie byłem zadowolony a też brali krocie. Jak chcesz mieć coś zrobione porządnie zrób to sam i taka prawda jest.

    Do sedna Panowie potrzebuje tylko info na temat co zakupić?
    Napewno instalację http://autogaz-market.pl/3565-Stag-3...E-FILTR-H.html Wyszukałem taką tutaj trzeba zmienić tylko reduktor z jednego na dwa.
    napewno też butlę z zaworem.

    ale co oprócz tego mi bedzie jeszcze potrzebne?

    Wszystkim dziekuje za radę i czekam na jakieś podpowiedzi sugestię. ;)

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    http://www.phjacus.pl/AC-STAG-c147.html
    Tu masz wiekszy wybór i chyba ciut taniej.
    Do tych zestawów musisz doliczyc miedz fi 8 ,weże gazowe i wodne i oczywiście butle,zawór do tankowania.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa
    A masz kogoś kto wypisze homkę? Osobiście też nie mam zaufania do "gazowników" i bywało ,że sam je sobie zakładałem :)

  4. #4
    Początkujący Użytkownik