Dzięki za odpowiedź lysy_k
I niewiem hehe jak człowiek w desperacji to różne żeczy człowiekowi do głowy przychodzą ;)
A tak to kilka nowych infomacji i zrobiliśmy test przelewowy i to co pokazuje INPA jest inne co test przelewowy pokazuje :)
A więc zdjęcie :)
nowe wtryski - 1,2,5
stare wtryski - 3,4,6
:)
Tak więc plan jest taki iż...
Odbieram 3 wtryski jutro i te 2 co dobrze działały wymienie na nr 3 i nr 4 a ten trzeci wtrysk wysle na gwarancji i jak dostane nowy to wymienie na numer 2 :)
I pewnie nadal będzie samochodem szarpać ale co tam spróbować można :)
A przyokazji tutaj gdzie zaznaczyłem czerwona strzałką delikatnie przewody niebyły zaizolowane orazjeden drucik odstawał.
Zaizolowałem ale tez może byc przyczyną ?
PO izolacji czy bez niebyło żadnej różnicy, samochód tak samo raczej trząsł.
Pozdrawiam.
Zamówiłem nr 2.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E6...injector_line/
Wg mnie powinienes wymienic nr 2 z tego schematu:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E6...pressure_pump/
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
BOSS - Dużo jest pracy z wymianą owej części którą podajesz ?
Myśle kupic i zobaczymy co będzie. A też dlaczego myślisz że ta część ?
Tylko czy trzeba np silnik wyciągać. Chgodzi mi o to żeby mnie mechanik z wielkim rachunkiem niewyskoczył.
Dzieki.
Pozdrawiam.
UPDATE
BOSS - część kupiona tą co podałeś, ciekawe czy to cos zmieni.
A następne pytanie, czy jeśli obie części nienaprawiły by problemu, to gdzie by trzeba dalej szukac pozdro i dziekuje za zainteresowanie.
Ostatnio edytowane przez KrisBear ; 01-08-2014 o 21:35
Witam.
Porcja nowych informacji.
Samochód ma teraz 5 nowych wtrysków a 6 który jest stary działa poprawnie więc z wtryskami niepowinno być problemu.
Wszystkie wtryski zakodowane.
Wymieniliśmy wczoraj zawór nr 2 z tego schematu http://bmwfans.info/parts-catalog/E6...injector_line/
Nadal obroty skaczą i samochód trzęsie na zimnym.
Tak więc nr 2 z tego schematu już zamówiony i czekam kiedy przyjdzie.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E6...pressure_pump/
Co myślicie.
Co może powodować te falowanie i skakanie obrotów jak samochód zimny. Dodam że odpala super.
Dzięki i pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez KrisBear ; 03-08-2014 o 16:25
Dzieki Boss.
Tak więc znowu.
Przejechaliśmy się dzisiaj samochodem i znowu ten sam błąd.
Engine Failure - Reduced Power.
Błedy zaczytane to znowu :
- 4560
- 4570
- 4b11
oraz co zauważyłem w INPIE
actual rail pressure przy odpalonym silniku bez dodania gazu niecałe 310 bar po dodaniu Gazu na maxa że samochód wył i dalej nieszło 690 bar.
Coś chyba jest nie tak.
To samo z nominal rail pressure - maksymalnie 690 bar na pełnym gazie podczas postoju.
- nominal rail pressure - 690 bar max
- actual rail pressure - 690 bar max
Dzieki wszystkim
Czy nie wymieniales wtyczek przy czujnikach ?
Koszty groszowe.