Heh...
Mam podobny dylemat z E38 730d.
W tamtym tygodniu wraca³em z pracy, próbujê wyprzedziæ ciê¿arówkê, obroty max, auto bardzo wolno przy¶piesza, do tego drgania budy.
Po wrzuceniu trybu S nie zapala siê na desce rozdzielczej ikonka S.
Generalnie objawy podobne do ¶lizgania sprzêg³a w manualu.
Ze skrzyni± mia³em problemy od samego pocz±tku (kupi³em auto z uszkodzonym silnikiem i przerzuca³em M57D30 z rozbitego E46):
- dioda pozycji skrzyni w trybie D raz siê zapala³a, raz nie
- w trybie D czasem auto wpada³o w dziwne drgania, w trybie S to nie wystêpowa³o
- kilka razy musia³em sie nie¼le namêczyæ by po zatrzymaniu zrzuciæ z trybu S na D (tak jakby bieg siê zakleszczy³).
Wizja zmiany na manual jest bardzo kusz±ca dla mnie z dwóch wzglêdów:
- mam praktycznie nowe sprzêg³o i dwumas
- manual jest bardziej podatny na zmiane mapy silnika (w E46 330d mia³em 236 KM i 511 Nm)
Od ostatniego postu min±³ rok. Mo¿e kto¶ zg³êbi³ temat bardziej przez ten czas?
O tym, ¿e do limo tylko automat ju¿ czyta³em, prosi³bym tylko o konkretne odpowiedzi pomocne w temacie.
Z góry dziêkujê.