Wymiana siê uda³a, przy okazji uda³o siê te¿ zrobiæ sporo innych rzeczy, które o wiele ³atwiej siê robi na wymontowanym silniku.
Tak z grubsza cenowo wysz³o to nastêpuj±co:
- skrzynia 1500 z³ (u¿ywana 5 biegowa)
- ko³o dwumasowe 500 z³ (u¿ywane)
- sprzêg³o 800 z³ (nowe)
- wysprzêglik 100 z³ (nowy)
- przewody sprzêg³a 200 z³ (u¿ywane)
- peda³y 160 z³ (u¿ywane)
- elementy mechanizmu zmiany biegów 200 z³ (nowe)
- podpora skrzyni 100 z³ (nowa)
- wa³ napêdowy 200 z³ (u¿ywany)
- podpora wa³u 60 z³ (nowa)
- ³o¿ysko wa³ka sprzêg³owego 40 z³ (nowe)
To tak z grubsza z tego co pamiêtam. Kosztorysu co do z³otówki chyba nie ma sensu robiæ. Jak widaæ ³±cznie za sam zestaw podstawowych czê¶ci wysz³o ~ 4000 z³.
Do tego trzeba by doliczyæ robociznê, ja akurat zrobi³em to sam wiêc ten koszt mi odpad³.
Przy okazji polecam wymieniæ tylny uszczelniacz wa³u bo u mnie by³ ju¿ tak twardy, ¿e warga uszczelniaj±ca nie da³a siê ugi±æ pod naciskiem tylko zwyczajnie pêk³a.
Jakby kto¶ potrzebowa³ jeszcze w tej kwestii jakiej¶ informacji to proszê pisaæ.
Pozdrawiam Kamil