Wolałbym trumniaka na dach niż taką piaskarkę z tyłu :D
Wolałbym trumniaka na dach niż taką piaskarkę z tyłu :D
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion
Nie zastanawiałeś się nad autem rodzinnym kombi, jakimkolwiek i do tego weekendowo 7er jaki chcesz.
To jest bardziej cywylizowane rozwiązanie niż katować siódemkę jako dupowóz dla rodziny, w którym I tak zawsze będzie mało miejsca.
pozdrawiam Bartek
Ja auta tego typu traktuję typowo jako użytkowe a pojęcie "urocze" jest mi obce :) Od kilku lat jeżdżę z tym bagażnikiem i wszędzie, nie tylko w PL wzbudza zainteresowanie. Do tego ma kilka innych zastosowań. Np. 3 szt rowerów, http://www.thule.com/pl-pl/pl/produc...948-3-_-948300, kilka par sanek, nawet skuter. Do tego nie szumi jak box dachowy, nie wspomnę o łatwiejszym dostępie i bardziej praktycznej budowie.
Standardowe kombi nie daje takiej możliwości.
PS
...a 7 nie jest "dupowozem rodzinnym"??? Czym innym?
Ja bym brał e39 najlepiej w m pakiecie,bardziej praktyczne,szybsze i zwinniejsze niż e38.Skoro jesteś przywiązany do 7,zostaw 730 i dokup 540 :)
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
Owszem takie rozwiązanie, które to posiadasz jest faktycznie wszechstronne, pojemne oraz praktyczne...kwestia gustu, więc nie dyskutujmy o tym...
Ale co do "dupowoza rodzinnego" w roli 7er, to się nie zgodzę, bo jak sam widzisz brakuje Ci miejsca na bagaż, gdzie w kombi można po dach zapakować bagażnik, więc jest dość pojemne...do tego można złożyć siedzenia, więc kolejna dodatkowa przestrzeń...są też relingi...może być hak, więc też taki box można dołożyć...ewentualnie przyczepkę czy kemping...
Ogólnie wg mnie kombi to prawdziwy samochód rodzinny...sam takim jeżdżę na co dzień...a 7er mam tylko do przejazdów reprezentacyjnych...
Btw...7er to jest Limuzyna i jej przeznaczenie z założenia jest zgoła inne niż "samochodu rodzinnego"...
Cytat z wikipedii...
"Limuzyna – luksusowy samochód, najczęściej spotykany w kolorze czarnym lub białym.
Nadwozie zamknięte, czterodrzwiowe. Klasyczny układ napędowy...
Mianem limuzyny określić można również samochód luksusowy o nadwoziu typu sedan lub hatchback, takim jak np. BMW serii 7, Mercedes-Benz klasy S czy Lincoln w których brak jest ścianki z szybą oddzielającej siedzenia kierowcy i pasażera od tylnych miejsc przeznaczonych dla klientów."
PS
...a 7 nie jest "dupowozem rodzinnym"??? Czym innym?[/QUOTE]
Nie odbierz mnie źle, ale ktoś kto płacił kilka tyś marek czy dolarów raczej nie myślał o wożeniu całej rodziny na wakacje, na dodatek z przyczepą kampingową (co na zachodzie się zdarza nie powiem, ale rzadko). Jednak każdy może mieć swój kaprys. Dla większości E38 stało się jakimś autem "normalnym" bo można go kupić za niewielkie pieniądze.
Nie odbieram źle, dla jednych to kult, uwielbienie dla innych auto do codziennego użytkowania. Ja nikomu nie zabraniam wzdychać nad 7. Luksus nie ma jednego wymiaru, dla każdego z osobna może być to cos odmiennego. Dla mnie to auto praktyczne z odpowiednią ilością miejsca i wyposażenia oraz bezpieczeństwa. Dodatkowy bagażnik sprawdza się tylko na wyjazdy wakacyjne( box) lub wypady rowerowe. Pakowność taka sam jak w touringu. Do tego nie lubię pakowania na siłę i zbierania z ulicy tego co się wywaliło w trakcie otwierania;)
PS
Nie jeżdżę z przyczepą kempingową.
Odnośnie bagażnika, to 500 l w E38 nie jest mało, ale chodzi tu bardziej o otwór bagażnika, który jest ciut za mały. Gdybym mógł sobie pozwolić na dwa auta - jedno do zabawy, a drugie dla rodziny to miałbym inny pomysł niż 540 i 7'er ;)
Trumna na dach - fajne, ale nie w tym przypadku, kiedy na dużą wysokość trzeba coś podnieść - rozwiązanie, które podesłał Roobs jest chyba najlepsze ;) zwłaszcza, że taki bagażnik nie stawia takich oporów powietrza jak trumna :)
Siódemka i mała... nie mogę się z tym zgodzić :P
Kuzyn ma 5'er 530 po lifcie w kombi, więc mam porównanie. Bagażnik nie jest wcale taki wielki (410/1525) jest płytki - uważam, że 7 z bagażnikiem dachowym może być równie praktyczne, zwłaszcza jak się trafi wersja z rozkładanymi siedzeniami...
Przyspieszenia:
540 - 440 NM i 6,4s.
vs
740 - 440NM i 7s
czy ja wiem, czy te 0.6s będzie odczuwalne? może w elastyczności masa siódemki będzie troszkę mniej korzystna, ale... w porównaniu do innych aut i tak będzie rewelacja ;)
Tak jak pisałem poszukiwane auto będzie musiało mieć hak - mam małą motorówkę, z której teraz nie mogę korzystać.
Fakt, że 5 w M pakiecie wygląda świetnie :)
E38 730 '94 manual
ex:
Porsche 944 s2 '91
Mondeo 2.5 V6 aut. '97
Mondeo 1.8 '95
Volvo 850 '96
BMW 520 Kombi '97
w 7 nie było rozkładanej tylnej kanapy.
730
widziałem w kilku ogłoszeniach, co prawda po lifcie i 750...
E38 730 '94 manual
ex:
Porsche 944 s2 '91
Mondeo 2.5 V6 aut. '97
Mondeo 1.8 '95
Volvo 850 '96
BMW 520 Kombi '97