Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów BMW e38 750 v12

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Aby dostać się do uszczelek po pokrywę zaworów musisz zdemontować kolektory ssące. I tu jest problem. Kolektory ssące przykręcone są poprzez uszczelkę metalowo-gumową, które kosztują ok 1800zł i dostępne są tylko w ASO BMW. Zamienników nie ma. Gdy to rozkręcisz, to może później zacząć zaciągać lewe powietrze. Żadnym silikonem tego nie uszczelnisz, wystarczy to może na miesiąc i znowu rozszczelni się. Ważne jest to, aby uszczelki nie były popękane i przy skręcaniu dociągać delikatnie żeby nie przeciągnąć ponieważ odkształcą się. Same uszczelki pod dekle to taniocha i prosta robota to nie ma o czym pisać. Do świec będziesz miał łatwiejszy dostęp więc jeśli chcesz to wymień.
    Czasu na tą operację potrzeba tak ze 3 godziny. Co do ceny usługi to trudno powiedzieć. Występuje ryzyko rozszczelnienia tych kołnierzy, więc może to kosztować 200zł a może 2000zł. Gdy się rozszczelni to silnik nierówno pracuje. To chyba tyle w temacie. Pozdrawiam.
    monster_pl

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl Zobacz posta
    Aby dostać się do uszczelek po pokrywę zaworów musisz zdemontować kolektory ssące. I tu jest problem. Kolektory ssące przykręcone są poprzez uszczelkę metalowo-gumową, które kosztują ok 1800zł i dostępne są tylko w ASO BMW. Zamienników nie ma. Gdy to rozkręcisz, to może później zacząć zaciągać lewe powietrze. Żadnym silikonem tego nie uszczelnisz, wystarczy to może na miesiąc i znowu rozszczelni się. Ważne jest to, aby uszczelki nie były popękane i przy skręcaniu dociągać delikatnie żeby nie przeciągnąć ponieważ odkształcą się. Same uszczelki pod dekle to taniocha i prosta robota to nie ma o czym pisać. Do świec będziesz miał łatwiejszy dostęp więc jeśli chcesz to wymień.
    Czasu na tą operację potrzeba tak ze 3 godziny. Co do ceny usługi to trudno powiedzieć. Występuje ryzyko rozszczelnienia tych kołnierzy, więc może to kosztować 200zł a może 2000zł. Gdy się rozszczelni to silnik nierówno pracuje. To chyba tyle w temacie. Pozdrawiam.

    Jeśli mają delikatne spękania, spokojnie uszczelnisz je dobrym silikonem temperaturowym!

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dzwonek
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    162
    BMW
    F01 730d ex E86 Z4 coupe,F11 525d, E65 740i, E38 750il, E38 735i
    Skąd
    Vinkeveen
    Cytat Zamieszczone przez monster_pl Zobacz posta
    Aby dostać się do uszczelek po pokrywę zaworów musisz zdemontować kolektory ssące. I tu jest problem. Kolektory ssące przykręcone są poprzez uszczelkę metalowo-gumową, które kosztują ok 1800zł i dostępne są tylko w ASO BMW. Zamienników nie ma. Gdy to rozkręcisz, to może później zacząć zaciągać lewe powietrze. Żadnym silikonem tego nie uszczelnisz, wystarczy to może na miesiąc i znowu rozszczelni się. Ważne jest to, aby uszczelki nie były popękane i przy skręcaniu dociągać delikatnie żeby nie przeciągnąć ponieważ odkształcą się. Same uszczelki pod dekle to taniocha i prosta robota to nie ma o czym pisać. Do świec będziesz miał łatwiejszy dostęp więc jeśli chcesz to wymień.
    Czasu na tą operację potrzeba tak ze 3 godziny. Co do ceny usługi to trudno powiedzieć. Występuje ryzyko rozszczelnienia tych kołnierzy, więc może to kosztować 200zł a może 2000zł. Gdy się rozszczelni to silnik nierówno pracuje. To chyba tyle w temacie. Pozdrawiam.
    3 godziny na demontaz i montaz kolektorow i wymiane uszczelek pod deklami? Robiles to kiedys ze tak mowisz? Ja robilem to 3 razy i ostatni raz zajal mi kolo 6,5 godziny, pierwszy raz duzo dluzej bo przeciesz nic nie chcesz zniszczyc a nie znasz kazdego auta na pamiec(jako mechanik).

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Cytat Zamieszczone przez dzwonek Zobacz posta
    3 godziny na demontaz i montaz kolektorow i wymiane uszczelek pod deklami? Robiles to kiedys ze tak mowisz? Ja robilem to 3 razy i ostatni raz zajal mi kolo 6,5 godziny, pierwszy raz duzo dluzej bo przeciesz nic nie chcesz zniszczyc a nie znasz kazdego auta na pamiec(jako mechanik).
    Robiłem to nie jeden raz i spokojnie 3 godziny wystarczają. Jeszcze czas na kawę jest. Jeśli ktoś ma dużo wolnego czasu to można to robić dłużej:)
    Trzeba mieć do tej operacji odpowiednie narzędzia bo bez tego to i tydzień można grzebać.
    monster_pl

Podobne wątki

  1. 735i wymiana uszczelek pod pokrywami zaworów i innych
    Przez MarcinByd w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-09-2015, 23:06
  2. [silnik] wymiana uszczelek pokryw zaworów M60B30
    Przez rodzinabmw w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-07-2013, 08:51
  3. [silnik] Zmiana uszczelek pod pokrywami zaworów
    Przez tomaszeklolek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-11-2012, 12:41
  4. Wymiana uszczelek pod deklami zaworów w V8
    Przez Gwozdziu w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 20:08
  5. wymiana uszczelek pod pokrywami rozrzadu
    Przez kamiltar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 21-09-2009, 23:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •