Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 54

Wątek: Witam rozwiązał ktoś problem szarpania silnika,wypadanie zapłonu w bmw e32 M30

  1. #41
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, jak jesteś noga z elektryki to lepiej nic nie rób :)

    Problem jest typowo elektryczny, jak to z zapłonem.

    Przerwa jest dobra, to nie ma wpływu. Z czasem przerwa I tak się powiększa, bo elektroda się wypala I auta jeżdżą ok.

    Wydaje mi się, że dobry elektryk da sobie z tym radę, nic innego już nie mogę pomóc.
    pozdrawiam Bartek

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Hej, jak jesteś noga z elektryki to lepiej nic nie rób :)

    Problem jest typowo elektryczny, jak to z zapłonem.

    Przerwa jest dobra, to nie ma wpływu. Z czasem przerwa I tak się powiększa, bo elektroda się wypala I auta jeżdżą ok.

    Wydaje mi się, że dobry elektryk da sobie z tym radę, nic innego już nie mogę pomóc.
    Dzięki za rade ale dzisiaj w Gdyni ruszyli przepływkę a dokładnie śrubę zasysanego powietrza była całkowicie zakręcona ,a zakręcił ją wcześniej gazownik bo urwał odmę a ja ją naprawiłem po nim i autko odżyło ale nie do końca dzisiaj zauważyli że zostało zakręcone zasysane powietrze więc to popuścili jest poprawa ale jeszcze nie to co było przed oddaniem do gazownika myślę że gazownik uszkodził przepływkę i z tond to poszarpywanie,nie wyregulował dokładnie i naciągnoł mi makaron na uszy o wypadającym zapłonie by mnie zbyć.

  3. #43
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    No to takich kwiatków raczej się nie przewidzi.
    pozdrawiam Bartek

  4. #44
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez misiol28 Zobacz posta
    Dzięki za rade ale dzisiaj w Gdyni ruszyli przepływkę a dokładnie śrubę zasysanego powietrza była całkowicie zakręcona ,a zakręcił ją wcześniej gazownik bo urwał odmę a ja ją naprawiłem po nim i autko odżyło ale nie do końca dzisiaj zauważyli że zostało zakręcone zasysane powietrze więc to popuścili jest poprawa ale jeszcze nie to co było przed oddaniem do gazownika myślę że gazownik uszkodził przepływkę i z tond to poszarpywanie,nie wyregulował dokładnie i naciągnoł mi makaron na uszy o wypadającym zapłonie by mnie zbyć.
    nigdy więcej nie zostawię auta u żadnych partaczy

  5. #45
    Początkujący Użytkownik Awatar bumapiła
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    48
    BMW
    730iL
    Skąd
    Piła wlkp

    Post

    Cytat Zamieszczone przez misiol28 Zobacz posta
    nigdy więcej nie zostawię auta u żadnych partaczy
    Dokładnie tak.Jak chcesz mieć coś dobrze zrobione -zrób to sam.Stara ale zawsze aktualna prawda
    A tak w ogóle możesz pyknąć fotkę tej śrubki ? U siebie patrzałem na przepływomierz i żadnej śrubki(regulacji) nie widziałem.
    Ostatnio edytowane przez bumapiła ; 04-07-2014 o 21:06

  6. #46
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez bumapiła Zobacz posta
    Dokładnie tak.Jak chcesz mieć coś dobrze zrobione -zrób to sam.Stara ale zawsze aktualna prawda
    A tak w ogóle możesz pyknąć fotkę tej śrubki ? U siebie patrzałem na przepływomierz i żadnej śrubki(regulacji) nie widziałem.
    Bo musisz zdemontować przepływkę jest pod spodem na imbus ale lepiej tego nie ruszaj chyba że ktoś ci namieszał jak mi ja ogólnie szukam drugiej przepływki

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    misiol28 a na ile ją ustawili tobie??

  8. #48
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez kal!ber Zobacz posta
    misiol28 a na ile ją ustawili tobie??
    nie wiem dokładnie ale jestem umówiony na ponowne wyregulowanie

  9. #49
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo
    Koledzy problem rozwiązałem,to nie wina przepływki lecz kopułki i palca,jak pisałem wcześniej wszystko mi wymienili na nowe,ale było jeszcze gorzej sam wyczyściłem starą kopułkę i palec i problem ustał,a najprawdopodobniej była wina w przewodach,fachowcy zmienili co nie mieli,co najlepsze nowa kopułka Beru okazała się do du..y.

  10. #50
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Coś mi się wydaje, że kopułka była dobra do momentu, aż ją ktoś upuścił.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. [silnik] [e65] Problem z silnikiem wypadanie zapłonu
    Przez faziczeq w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 06-02-2014, 20:56
  2. [silnik] Wypadanie zapłonu na zimnym N62
    Przez hubbimakow w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-01-2014, 20:52
  3. [silnik] M52b28 wypadanie zapłonu i wskazania inpy
    Przez Yorgi w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 20:09
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 17:31
  5. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 03:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •