No to nie za równo pomiędzy 5 a 6 cylindrem, chociaż tragedii nie ma ;P
Czujnik wału też może mieć do gadania jeżeli jest stary. Pamiętaj że Sterowniki Boscha są bardzo wyczulone na czujniki halla i w grę wchodzi tylko oryginał jeśli chcesz żeby działało na 100%. Przerabiane milion razy z zamiennikami i żaden nie działał tak jak oryginał.
Druga sprawa to też kiedyś obiło mi się o uszy że sterowniki silnika mogą z wiekiem niedomagać i to one czasem potrafią przerywać zapłon. Nie wiem ile w tym prawdy ale w sumie to każdy elektryk Ci powie że po 25 latach każda elektronika może się "zużyć". Jakieś kondensatory już mogą nie trzymać, program z EPROMU częściowo mógł wyparować, itp.
Przerabiałem problem wypadania zapłonu u siebie w E32 3.0. Nie udało mi się tego naprawić. Ja jeszcze dodatkowo miałem przepustnice EML i stawiałem na jej czujnik położenia przepustnicy który oczywiście w tej przepustnicy był nie wymienialny i dałem sobie w końcu spokój :P




Odpowiedz z cytatem