Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 54

Wątek: Witam rozwiązał ktoś problem szarpania silnika,wypadanie zapłonu w bmw e32 M30

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez misiol28 Zobacz posta
    Tak nowy ale nie w orginale,kable nowe 480 zeta została mi praktycznie cewka kolega mi przesle do sprawdzenia swoją
    Dzisiaj byłem znowu u fachowców z Gdyni okazuje się że jest iskra lecz zbyt mała ,cewkę podmnieniali,motronik również przewody łączące tagrze na zazie nie znalezli przyczyny z tego co mówili wychodzi za słaba iskra z kopułki miał ktoś taki przypadek

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    66
    BMW
    e36 325 td
    Skąd
    Międzyrzec Podlaski
    Witam
    U mnie jak była nie równa praca silnika, czyli jakby wypadały zapłony i ogólnie auto nie miało mocy, winny był czujnik temperatury w przepływomierzu, oderwała się jedna nóżka i na komputerze pokazywało temperature zasysanego powietrza -68 stopni. Po wymianie tego czujnika silnik pracował jak zegarek. nie szarpał i jechał normalnie.
    Pozdrawiam

  3. #33
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Mieszkasz w dużym mieście. Każdy fachowiec od BMW ma DISa lub interfejs GT-1 i w moment można zdiagnozować usterkę, a przynajmniej się do nie przybliżyć.

    Mówisz, że byłeś u fachowców, to że cewkę podmienili i motronic, a czy przede wszystkim sprawdzili jak wygląda sterowanie cewki na oscyloskopie?

    Słaba iskra, ale wszystko od cewki poprzez motronic, przewody, kopułkę i palec wymieniłeś, czyli nic już nie zostało. Zatem nie wydaje mi się, że tędy droga. Chyba, że masz złe świece, które mają za duży rezystor w szeregu, ale to byś sprawdził na początku.
    pozdrawiam Bartek

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Mieszkasz w dużym mieście. Każdy fachowiec od BMW ma DISa lub interfejs GT-1 i w moment można zdiagnozować usterkę, a przynajmniej się do nie przybliżyć.

    Mówisz, że byłeś u fachowców, to że cewkę podmienili i motronic, a czy przede wszystkim sprawdzili jak wygląda sterowanie cewki na oscyloskopie?

    Słaba iskra, ale wszystko od cewki poprzez motronic, przewody, kopułkę i palec wymieniłeś, czyli nic już nie zostało. Zatem nie wydaje mi się, że tędy droga. Chyba, że masz złe świece, które mają za duży rezystor w szeregu, ale to byś sprawdził na początku.
    Właśnie ci fachowcy patrząc na nich coś jakby kombinowali,naciągali na czas bo nawet nic nie wiezli kazali przyjechać mi we wtorek i szef powiedział że znajdą przyczynę na 100 procent i rozliczymy się jak znajdziemy,co do świec to kupiłem takie co gazownik mi kazał,powiedzieli mi że chcą we wtorek zajrzeć do ustawienia zapłonu,czy w dobrym punkcie jest zapłon coś owego,jeszcze jest coś takiego w tym autku że na ciepłym gorzej zapala.

  5. #35
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    po pierwsze w układach motronic się nie ustawia zapłonu, tutaj chcę Cię naciągnąć.

    po drugie, do wymiany regulator ciśnienia paliwa, jak na ciepłym nie chce palić, ale na benzynie oczywiście, jak na gazie też nie chce palić na ciepłym to musi być coś innego
    pozdrawiam Bartek

  6. #36
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    po pierwsze w układach motronic się nie ustawia zapłonu, tutaj chcę Cię naciągnąć.

    po drugie, do wymiany regulator ciśnienia paliwa, jak na ciepłym nie chce palić, ale na benzynie oczywiście, jak na gazie też nie chce palić na ciepłym to musi być coś innego
    Wiem że się nie ustawia ale chcą sprawdzić czy iskra jest w odpowiednim zakresie tak mi się wydaje może myślą że łańcuszek jest rozciągnięty,a czy jest coś jeszcze oprócz cewki co powoduje iskrę jakiś kondersator coś takiego?

  7. #37
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo
    Wymieniłem dzisiaj cewkę iskra nadal słaba ręce opadają.

  8. #38
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Sterowaniem cewki WN zajmuje się sterownik silnika DME, on steruje cewką od dołu, czyli zwiera ją do masy. Możliwe, że tu jest problem, pytałem wcześniej czy sprawdzili to oscyloskopem.

    Poza tym sprawdź zasilanie cewki od strony wysokiej, czyli przez bezpiecznik od plusa, tutaj odsyłam do schematów, bo dla M30 nie pamiętam, który to jest. Może tutaj masz zaśniedziałe połączenie któreś i cewka nie dostaje takiego prądu jaki potrzebuje.

    Rozciągnięty łańcuch nic nie da, bo iskra występuje wedle wskazania czujnika położenia wału korbowego.
    pozdrawiam Bartek

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo
    Dzisiaj odkręciłem świece ustawiłem je z 0.9 na 0.8 samochód jeszcze gorzej jedzie czyżby przerwa zła?

  10. #40
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2014
    Posty
    70
    BMW
    BMW E 32,730 ROK 88
    Skąd
    Żukowo
    Dzięki Bartek za podpowiedz ale z elektryki noga jestem rozumie to że ciągnę z aku dodatkowy plus między tym bezpiecznik jakiej wielkości nie spale cewki,to drugie nie mam miernika

Podobne wątki

  1. [silnik] [e65] Problem z silnikiem wypadanie zapłonu
    Przez faziczeq w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 06-02-2014, 20:56
  2. [silnik] Wypadanie zapłonu na zimnym N62
    Przez hubbimakow w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-01-2014, 20:52
  3. [silnik] M52b28 wypadanie zapłonu i wskazania inpy
    Przez Yorgi w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 20:09
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-10-2012, 17:31
  5. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 03:34

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •