On już tu nie wróci.
Chyba że tak :)
pzdr
Zależy kto jakie części kupuje. Ja np unikam zamiennikow i uważam że utrzymanie e32 tanie nie jest. 10tys zł dołożyłem w ciągu pół roku i nic nie widać.
1500zł tylko przed wczoraj a są osoby które 1500zl nie dołożą rocznie i mówią ze e32 jest bardzo tanie w utrzymaniu. No ale wiemy ze takie e32 będzie w stanie agonalnym
Kolejne 10tys bym mógł dołożyć w ciągu tygodnia wiec czy jest tanie czy nie uważam ze to kwestia sporna.
Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 26-03-2016 o 13:50
To raczej kwestia tego jak kto dba i czego oczekuje od samochodu czy ma być igła czy ma odpalac i się tylko toczyć... i cieszyć sie trzeba ze sa takie auta se da sie jeszcze tanio reanimowac zeby tylko jeździły bo z f01 juz na pewno takie numery nie przejdą... kazdy ma tak jak lubi..
Powiedz mi jakie masz zestawienie sprężyn przód + tył, bo wygląda to świetnie. Nie za nisko, nie za wysoko. I jak się an tym jeździ? A baloniaste opony na 17tkach akurat pasują fajnie ;)
Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic
Też staram się unikać zamienników, chcąc ten samochód doprowadzić do ideału to podobnie bym musiał wydać jak Ty i dalej by nie była to igła( niestety samochód jeżdzi na co dzień) ale staram się aby do samochodu wsiąść w każdej chwili i bez strachu pojechać na drugi koniec Polski Europy.
Kecaj:
amory przód seria do tego m-technikowe sprężyny z e34 tył seria
trochę za miekko na zakrętach ale dziur nie czuć:)
pzdr. Wesołych Świąt :)
Ssący i plastik na przepustnice?Więcej zmian nie widzę
Ssący ten sam, plastik który jest ciężko dostępny na wtórnym oraz komplet plastików pod maską i myślę że pod maską już mi nic nie brakuje
pzdr.:)